سفیر روسیه در بیروت: آمریکا در لبنان نقش تخریبی دارد

بیروت- ایرنا- سفیر روسیه در بیروت با بیان این که تحریم‌های آمریکا عامل فشار منفی بر اوضاع جاری لبنان به شمار می آید، گفت: آمریکا در لبنان نقش تخریبی دارد.

سفیر روسیه در بیروت: آمریکا در لبنان نقش تخریبی دارد

"الکساندر زاسپکین" امروز جمعه در گفت و گو با شبکه المنار لبنان اظهار کرد : برخی طرف های خارجی از تکاپوی مردمی در لبنان در جهت تحقق منافع خود سوء استفاده می کنند.

وی گفت: مسکو با گروه حمایت بین المللی از لبنان، همکاری می کند واعضای این گروه در خصوص لزوم برقراری امنیت و ثبات در این کشور اتفاق نظر دارند.

سفیر روسیه سیاست تحریم های آمریکا را عامل فشار منفی بر اوضاع جاری لبنان چه در سطح سیاسی و چه اقتصادی برشمرد و گفت، برخی طرف های خارجی در صدد هستند با سوء استفاده از نارضایتی مردم منافع خود را تامین و  برنامه های خود ر اجرایی کنند.

تظاهرات مردمی در لبنان بیش از یک ماه پیش در اعترض به اوضاع معیشتی و اقتصادی و اعمال مالیات بر واتساپ آغاز شد و هر چند از هفته دوم  از شدت و گستردگی آن به میزان زیادی کاسته شده است اما همچنان ادامه دارد.

تظاهرات و تجمع مردم بیشتر در برابر برخی نهادها و موسسات دولتی و خصوصی از جمله بانک مرکزی و شرکت مخابرات و تلفن همراه صورت می گیرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان