تا صعود تیم‌ملی به به جام‌جهانی ۲۰۲۲

"بانوان" چند بازی می‌توانند به "آزادی" بروند؟

در صورت صعود تیم‌ملی فوتبال ایران به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، بانوان می‌توانند حداقل در ۸ بازی رسمی  به ورزشگاه آزادی بروند.

"بانوان" چند بازی می‌توانند به "آزادی" بروند؟

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال ایران سال آینده در چارچوب رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2022 قطر 3 دیدار را مقابل تیم‌های ملی فوتبال هنگ‌کنگ، ‌بحرین و عراق در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد کرد و یک دیدار خارج از خانه را نیز مقابل تیم‌ ملی فوتبال کامبوج برگزار می‌کند.

در صورت صعود از مرحله مقدماتی، تیم ملی فوتبال ایران در یک گروه شش تیمی قرار می‌گیرد و تا خردادماه سال 1400 که دیدارهای مرحله نهایی انتخابی جام جهانی به اتمام می‌رسد باید 5 دیدار خانگی دیگر را نیز در ورزشگاه آزادی به مصاف حریفان برود، آن‌هم در صورتی که تیمی همانند عربستان در گروه ایران قرار نداشته باشد، چراکه دیدار تیم‌های ایرانی و عربستانی بر اساس تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا باید به میزبانی کشور ثالث برگزار شود.

تیم ملی فوتبال کشورمان 7 فروردین ماه‌ سال آینده در ورزشگاه آزادی میزبان هنگ‌کنگ خواهد بود. پس از آن 12 همان ماه به کامبوج سفر می‌کند تا مقابل حرف خود صف‌آرایی کند.

دومین بازی رسمی تیم‌ملی فوتبال ایران در ورزشگاه آزادی پنج‌شنبه 15 خردادماه سال آینده مقابل بحرین خواهد بود و در آخرین دیدار خود از این مرحله نیز سه‌شنبه 20 خردادماه در تهران پذیرای عراقی‌ها است.

بنابراین تیم ملی فوتبال ایران تا پایان خردادماه سال آینده به طور قطع 3 بازی رسمی‌ را در ورزشگاه آزادی برگزار می‌کند که با توجه به فراهم شدن امکان حضور بانوان در دیدارهای تیم ملی‌ در ورزشگاه آزادی از پنج‌شنبه 18 مهرماه سال جاری، آن‌ها می‌توانند حداقل تا پایان خردادماه سال 1399 در سه دیدار خانگی دیگر در ورزشگاه آزادی حضور پیدا و از نزدیک ملی‌پوشان را حمایت کنند.

در صورت صعود تیم‌ملی فوتبال ایران به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2022 قطر و با احتساب عدم هم‌گروهی با سعودی‌ها نیز، ملی‌پوشان کشورمان تا خردادماه سال 1400 در 5 بازی خانگی دیگر میزبان حریفان خود در ورزشگاه آزادی خواهند بود که حضور بانوان در این دیدارها نیز بلامانع است.

گفتنی است افزایش دفعات حضور بانوان در رقابت‌های ملی در ورزشگاه آزادی مشروط به تدارک دیدارهای دوستانه برای تیم‌ملی و تصمیم‌گیری بلیت‌فروشی برای بانوان است.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان