پلویی: حسین‌خانی با ۵ جلسه تمرین بعد از جراحی در انتخابی جام تختی کشتی گرفت

مربی سازنده کشتی تهران گفت: با توجه به زمانی که داشتیم حسین‌خانی ۵ جلسه تمرین کشتی انجام داد و ۵ جلسه هم مرور فن داشت و با این وضعیت در انتخابی کشتی گرفت.

پلویی: حسین‌خانی با 5 جلسه تمرین بعد از جراحی در انتخابی جام تختی کشتی گرفت

اسماعیل پلویی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد عملکرد مصطفی حسین خانی در مسابقات انتخابی جام تختی اظهار داشت: مصطفی نیمه اول تیر ماه زانویش را جراحی کرد. دکتر کیهانی چه جراحی خوبی هم انجام داد و باید حتما از او تشکر کنم. او 4 ماه اصلا نباید تمرین می‌کرد و باید استراحت داشت، در ماه پنجم می‌توانست آرام آرام تمرین را آغاز کند، البته نه تمرین کشتی. با این وجود در مسابقه انتخابی جام تختی دقیقا 5 ماه و 10 روز از جراحی مصطفی می‌گذشت که کشتی گرفت.

وی ادامه داد: به خاطر ضرورتی که وجود داشت و ما مسابقات انتخابی، گزینشی المپیک و المپیک را در پیش داشتیم، او یک ماه بعد از جراحی تمرینات بالاتنه را شروع کرد. طراحی تمرین ما به گونه‌ای بود که او تا انتخابی جام تختی، چند جلسه تمرین کشتی هم داشته باشد.

سرپرست تیم ملی جوانان تصریح کرد: با توجه به زمانی که داشتیم حسین خانی 5 جلسه تمرین کشتی انجام داد و 5 جلسه هم مرور فن داشت و با این وضعیت در انتخابی کشتی گرفت چون سهمیه جام تختی را نداشت. الحمدالله مجموعا خوب هم کشتی گرفت. توانست سهمیه هم بگیرد. حالا فکر نمی‌کنم در جام تختی هم با آمادگی کامل بتواند شرکت کند، چون چند روز دیگر باید در مسابقات باشگاه‌های جهان کشتی بگیرد. بعد هم چند روز برای ریکاوری فرصت دارد و باید در جام تختی کشتی بگیرد و فرصتی برای تمرین کشتی نیست. البته با شناختی که از کادرفنی تیم ملی دارم، مطمئن هستم بهترین تصمیم را می‌گیرند چون ما هنوز سهمیه وزن 74 کیلوگرم را نگرفته‌ایم.

پلویی گفت: مصطفی حسین خانی در چند مسابقه جهانی شرکت کرده، فقط در یکی از این جهانی‌ها پایش سالم بود و مصدومیت نداشت. در باقی جهانی‌ها با رباط پاره کشتی گرفت و آمادگی کامل نداشت. امیدوارم در این المپیک بتواند با سلامت کشتی بگیرد و به حقش برسد.

این مربی سازنده تهرانی در پایان درخصوص فینال وزن 74 کیلوگرم مسابقه انتخابی جام تختی تاکید کرد: مصطفی 4 کشتی گرفت و سه مسابقه قبل از فینالش را 10 بر صفر کرد، در فینال هم ظاهرا 6-6 شکست خورد اما نتیجه واقعی از نظر ما، برد 8-6 بود. البته این هم زیاد مهم نیست چون باید بعد از این برای مسابقات بعدی و از همه مهم تر، المپیک برنامه ریزی کند.



قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان