۲ هزار بازرسی از واحدهای صنفی استان تهران انجام شد

شهرری - ایرنا - مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران گفت: ۲ هزار و ۷۵ مورد بازرسی طی یک ماه گذشته پس از اجرای طرح اصلاح قیمت بنزین در سطح شهرستان های استان تهران با هدف جلوگیری از افزایش قیمت کالا و خدمات انجام شده‌ است.

2 هزار بازرسی از واحدهای صنفی استان تهران انجام شد

احمد جعفری نسب روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طی این مدت 281 گشت مشترک اداره صمت، تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف انجام شده است.
وی از نظارت بر واحدهای صنفی توزیعی و خدماتی خبر داد و افزود: در خلال این بازرسی ها 390  واحد صنفی متخلف شناسایی شدند که عمده تخلفات شامل عدم درج قیمت و گران فروشی است.
جعفری نسب ادامه داد: همچنین یک هزار و 278 واحد صنفی بدون تخلف شناسایی شده و به 407 واحد صنفی تذکر داده شده است.
وی خاطرنشان کرد: تیم‌های بازرسی اداره تعزیرات حکومتی پس از افزایش قیمت بنزین به صورت مستقر بازار کالا و خدمات را رصد می‌کنند و با هرگونه افزایش غیر قانونی قیمت‌ها به شدت برخورد خواهند کرد.
جعفری نسب با بیان اینکه هم اکنون مشکل خاصی نداریم و آرامش در بازار حاکم است، تاکید کرد: نباید به هیچ عنوان به ایجاد التهاب در بازار دامن زد.
وی با بیان اینکه بیشترین تعداد انبارهای استان تهران و حتی کشور در شهرستان ری قرار دارد، تصریح کرد: نظارت و پایش انبارهای این شهرستان کار سختی است که توسط گشت‌های مشترک اداره صمت، تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف انجام می‌گیرد.
مدیرکل تعزیرات شهرستان‌های تهران اضافه کرد: اداره تعزیرات در جهت مبارزه با قاچاق کالا و کنترل بازار، روزانه 10 تیم بازرسی به اصناف، انبار کارخانه‌ها و مراکز تولیدی اختصاص داده است که به صورت مستمر و هماهنگ اقدام به بازرسی می‌کنند.
جعفری نسب گفت: مردم می‌توانند هرگونه تخلف در زمینه افزایش قیمت‌ها را از طریق تلفن 135 با تعزیرات حکومتی در میان بگذارند.
شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب پایتخت واقع شده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان