مدنی: امیدوارم دوباره برای تیم ملی ژیمناستیک مسابقه بدهم

ملی‌پوش ژیمناستیک ایران آخرین وضعیتش پس از مصدومیتی که سال گذشته دچار شد را تشریح کرد.

مدنی: امیدوارم دوباره برای تیم ملی ژیمناستیک مسابقه بدهم

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ژیمناستیک، سامان مدنی در خصوص آخرین وضعیت خود پس از مصدومیتی که برای وی در بازی‌های آسیایی جاکارتا رخ داد اظهار داشت: زمانی که تیم ملی ژیمناستیک به فینال بازی‌های آسیایی جاکارتا راه پیدا کرد، من از ناحیه رباط صلیبی دچار مصدومیت شدم و نتوانستم تیم ملی را در فینال این رقابت‌ها همراهی کنم.

وی ادامه داد: باید از رئیس فدراسیون و کادر فنی تیم ملی تشکر کنم، چون از همان ابتدای مصدومیتم روند درمان من را پیگیری کردند و همین الان هم این پیگیری‌ها ادامه دارد. فدراسیون ژیمناستیک من را به فدراسیون پزشکی ورزشی معرفی کرد و توسط دکتر توکلی جراحی شدم. در ادامه در مجموعه شهید شیرودی خانه‌ای برای من در نظر گرفته شد تا بتوانم فیزیوتراپی کنم و مشکلی به لحاظ مسافت نداشته باشم.

ملی پوش ژیمناستیک ایران در مورد وضعیت فعلی خود گفت: پس از 14 ماه به دنیای قهرمانی برگشتم و در مسابقات اخیر که در کرج برگزار شد شرکت کردم و توانستم امتیازات خوبی کسب کنم. باید از هاشمی که مربی من است تشکر کنم. او من را به لحاظ فنی به بالاترین سطح رساند.

مدنی در پایان خاطرنشان کرد: من حدود 6 سال است که با هاشمی کار می‌کنم و قبل از آن هم زیرنظر جوانبخت تمرین می‌کردم که هر دو زحمات زیادی برای من متحمل شدند. امیدوارم بتوانم بار دیگر با لباس مقدس تیم ملی مسابقه بدهم.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان