شهنازی: در اوج آمادگی بودیم که لیگ تعطیل شد/ باشگاه‌ها و فدراسیون والیبال با هم هماهنگ هستند

سرمربی تیم والیبال سایپا گفت: فصل جاری، سالی استثنایی برای والیبال ایران است و خوشبختانه باشگاه‌ها با فدراسیون در هماهنگی کامل هستند.

شهنازی: در اوج آمادگی بودیم که لیگ تعطیل شد/ باشگاه‌ها و فدراسیون والیبال با هم هماهنگ هستند

ناصر شهنازی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد تعطیلی طولانی مدت لیگ برتر والیبال اظهار داشت: با توجه به اتفاقاتی که افتاد و حمایت از تیم ملی والیبال برای شرکت در مسابقات انتخالی المپیک در اولویت قرار گرفت، لیگ برتر زودتر از زمان پیش بینی شده، تعطیل شد.

سرمربی سایپا ادامه داد: بازیکنان ما پس از چند روز تعطیلی از روز گذشته، تمرینات را آغاز کردند. در اوج آمادگی بودیم که لیگ تعطیل شد و بازی آخر ما مقابل کاله موید همین مسئله بود. نمی‌توانیم در حال حاضر به بازیکنان فشار زیادی بیاوریم و باید بیشتر به بدنسازی، تمرینات هوازی و کار با وزنه بپردازیم. تمرینات تکنیکی و به دنبال آن تاکتیکی و سپس چند بازی تدارکاتی در برنامه ما قرار دارد. صعود به المپیک برای همه ما مهم است.

وی خاطرنشان کرد: فصل جاری، سالی استثنایی برای والیبال ایران است و خوشبختانه باشگاه‌ها با فدراسیون در هماهنگی کامل هستند. لیگ برتر برای نخستین بار به سال جدید کشیده خواهد شد و این موضوع هم مشکلی نیست.

به گزارش تسنیم، سایپا با 6 پیروزی، 3 شکست و 19 امتیاز پس از شهرداری ورامین و پیکان در جایگاه سوم لیگ برتر قرار دارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان