رسول دانیال زاده مالک کارخانجات نورد و لوله سمنان +عکس

گروه کارخانجات نورد و لوله سمنان در سال 1372 در زمینی به مساحت 9 هکتار در منطقه شهرک صنعتی شرق سمنان با هدف تولید انواع لوله از سایز 1.2 الی 8 اینچ و انواع پروفیل فولادی با مدیریت رسول دانیال زاده تأسیس گردید.

میلیاردرهای ایران مالک کارخانه فولاد گیلان کارخانه ورق گالوانیزه کارخانجات نورد و لوله سمنان فهرست میلیاردرهای ایرانی خانواده رسول دانیال زاده تولیدکنندگان لوله و پروفیل امید رضا دانیال زاده اسامی ثروتمندان ایران اخبار سمنان

رسول دانیال زاده اقدام به گسترش و تأسیس کارخانجات لوله گالوانیزه در سال 1380 با ظرفیت 160 هزار تن در سال نمود. تولید لوله های سایز بزرگ، با راه اندازی کارخانه طرح و توسعه نورد و لوله سمنان در سال 1382 محقق و ضمن افزایش توان تولید مجموعه به میزان 300 هزار تن مازاد بر گذشته، امکان تولید لوله های تا سایز 40 اینچ را برای این شرکت فولادی ایران فراهم نمود.

میلیاردرهای ایران مالک کارخانه فولاد گیلان کارخانه ورق گالوانیزه کارخانجات نورد و لوله سمنان فهرست میلیاردرهای ایرانی خانواده رسول دانیال زاده تولیدکنندگان لوله و پروفیل امید رضا دانیال زاده اسامی ثروتمندان ایران اخبار سمنان

ظرفیت تولید سالیانه کارخانجات نورد و لوله سمنان به ترتیب شامل 1 میلیون و 160 هزار تن انواع لوله و پروفیل، 160 هزار تن لوله گالوانیزه و 250 هزار تن ورق گالوانیزه مشتمل بر دو خط تولید میباشد.

امید رضا دانیال‌زاده نمین، متولد 1363 و کارشناس مدیریت بازرگانی است. او که در کارخانه نورد و لوله سمنان ورق‌های گالوانیزه و لوله تولید می‌کند،

امید رضا گفت ‌پدر من از سال 1357 در بازار آهن بود و در سال 1373 این شرکت را تاسیس کرد و به کار تولید لوله و پروفیل پرداخت. پس از اجرای طرح توسعه، تولید ورق‌های گالوانیزه نیز در کارخانه شروع شد و تولید ورق‌های گالوانیزه گرم و سرد در دستور کار قرار گرفت. او با اشاره به نیاز کشور به داشتن کارخانه تولید ورق گالوانیزه با ضخامت بالا، ‌افزود: پیش از این ورق‌های با ضخامت بالا از خارج وارد می‌شد، ولی تولید ما در کنار برخی کارخانجات محدود داخلی می‌تواند کشور را در این زمینه بی نیاز کند.

در تاریخ اسفند ماه 1397 سرمایه شرکت کارخانجات نورد و لوله سمنان شرکت سهامی خاص به شماره ثبت 97131 و شناسه ملی 10101411780 از مبلغ 1.138.400.000.000 ریال به مبلغ 9.886.187.400.000 ریال منقسم به 98.861.874 سهم 100.000 ریالی بی نام از طریق تجدید ارزیابی دارایی افزایش یافته و ماده مربوطه در اساسنامه به شرح فوق اصلاح و ذیل ثبت از لحاظ افزایش سرمایه در تاریخ فوق الذکر تکمیل امضاء گردیده است.

میلیاردرهای ایران مالک کارخانه فولاد گیلان کارخانه ورق گالوانیزه کارخانجات نورد و لوله سمنان فهرست میلیاردرهای ایرانی خانواده رسول دانیال زاده تولیدکنندگان لوله و پروفیل امید رضا دانیال زاده اسامی ثروتمندان ایران اخبار سمنان

مجتمع فولاد گیلان

مجتمع فولاد گیلان بعنوان اولین و بزرگترین واحد تولیدی بخش خصوصی نورد ورقهای فولادی که در سال 1382 در شهرک صنعتی رشت تاسیس شد ،  تولید انواع محصولات فولادی در دو بخش نوردگرم و نورد سرد میباشد . ظرفیت تولید واحد نورد گرم این مجتمع بالغ بر 2 میلیون تن در سال و شامل انواع سایزهای ورق های نوردیده میباشد. در واحد نورد سرد این کارخانه نیز سالانه 500 هزار تن انواع محصولاتFULL HARD  و ورقهای روغنی و آنیل شده تولید میشود که با اجرای طرح توسعه، این ظرفیت به 800 هزار تن در سال ارتقا خواهد یافت .

یکی دیگر از طرح های توسعه ایی در حال اجرا ، راه اندازی واحد گالوانیزه و ورقهای رنگی با ظرفیت 150 هزار تن در سال میباشد که مراحل نهایی خود را میگذراند و بزودی به چرخه تولید کشور اضافه خواهد شد .

مدیران شرکت مجتمع فولاد گیلان شرکت سهامی خاص به شماره ثبت 167640 و شناسه ملی 10102101665

رسول دانیال زاده نمین به عنوان رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل

مرضیه محسنی به عنوان نایب رئیس هیئت مدیره

آرزو دانیال زاده نمین و آزاده دانیال زاده نمین  عضو هیئت مدیره

شرکت فولاد کاویان

شرکت فولاد کاویان کارخانه ای که درسال 1354 تاسیس گردید اما بواسطه تحولات انقلاب و پس از آن جنگ تحمیلی بهره برداری از آن در سال 1370 به تحقق رسید.

این شرکت سپس در تکمیل زنجیره تولید به شرکت فولاد اهواز (فولاد خوزستان فعلی) ملحق شد تا رویای تولید تا 840 هزار تن ورق را ایجاد نماید اما پس از چندی مرکز نشینان تصمیم گرفتند آن را از فولاد خوزستان جدا نموده و مستقل نمایند و پس از استقلال هم تصمیم گرفتند آن را در اوج تولید 530 هزار تن محصول، واگذار نمایند.

تولید اصلی شرکت فولاد کاویان، ورقه‌های فولادی با ضخامت 8 تا 40، عرض 600 تا 1500 میلی‌متر و طول 3 تا 12 متر است. این شرکت در زمره شرکت‌های اندکی قرار دارد که توانایی نورد عرض‌های 1500 میلی‌متر را دارند. هر چند این توانایی در کنار مزیت‌های چشمگیری که در بالا به آن اشاره شد، فولاد کاویان را تبدیل به یکی از توانمندترین شرکت‌های کشور در حوزه تولید ورق‌های فولادی کرده است.

فولاد کاویان طی سال 1396 تنها توانسته است به حدود یک‌چهارم از ظرفیت اسمی خود (تقریبا معادل 220 هزار تن ورق فولادی) دست یابد.

سهامداران شرکت فولاد کاویان در سال 1385

آرزو دانیال زاده 18 درصد

مرضیه محسنی 17 درصد

امید رضا دانیال زاده 18 درصد

آزاده دانیال زاده 18درصد

فولاد گیلان 8 درصد از سهام این شرکت را در اختیار گرفتند

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان