استاندار سمنان:

مردم دلبستگی به نظام را با مشارکت در انتخابات نشان می‌دهند

سمنان- ایرنا- استاندار سمنان با اشاره به یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند امسال، گفت: شاخص و جلوه دلبستگی مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضور باشکوه پای صندوق رای است.

مردم دلبستگی به نظام را با مشارکت در انتخابات نشان می‌دهند

علیرضا آشناگر روز پنجشنبه در نشست ستاد بزرگداشت دهه فجر استان سمنان در دفتر امام جمعه سمنان، ابراز داشت: شاخص قابل درک و فهم در دنیا حضور پرشور مردم پای صندوق رای است که می‌توانند بر تصمیم‌گیری‌ها نیز موثر باشند.

وی ادامه داد: شکوه حضور مردم پای صندوق رای در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تعیین کننده سرنوشت و مشتی محکم بر دهان یاوه‌گویان است.

وی بیان کرد:  بیست و چهارم بهمن امسال زمان آغاز قانونی تبلیغات داوطلبان نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است و لازم است داوطلبان و طرفداران آن ها قوانین مراحل مختلف انتخابات را مد نظر قرار دهند.

به گفته استاندار سمنان ، یادآوری رویدادها به بازآفرینی سرمایه اجتماعی منجر می‌شود و باید در برنامه‌ریزی ها مورد توجه قرار بگیرد.

استاندار سمنان با تاکید بر اینکه فضای محافل دینی و دهه فجر تحت تاثیر انتخابات نباشد، یادآور شد: سخنرانان در محفل‌های مذهبی و گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مراقب سخنرانی‌های خود باشند تا دلخوری ایجاد نشود.

وی با بیان اینکه سخنرانان باید دغدغه نظام داشته باشند و به پایداری آن کمک کنند، اضافه کرد: سخنران‌ها در محفل ها به عظمت حرکت مردم در پیروزی انقلاب اسلامی و برچیده شدن پای طاغوت که منشا تحولات در منطقه بود، اشاره کنند.

آشناگر با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری  خاطرنشان کرد: برخی روزهای سال به دلیل تاثیر در مسیر انقلاب یوم الله هستند و باید در جامعه گرامی داشته شوند.

وی تاکید کرد:  دستاوردها انقلاب برای جوانان و نسل امروز که درکی از فضا و شرایط انقلاب ندارند تبیین شود که این کار سختی است و متولیان باید با ظرافت هنری  به این مقوله بپردازند.

استاندار سمنان تصریح کرد: شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و حادثه سقوط هواپیما، قلب مردم را جریحه دار کرد و رویداد تلخی بود، اما باید به برکات این روزهای تلخ نیز پرداخته شود.

 وی اظهار داشت: یکی از برکات خون شهید سردار حاج قاسم سلیمانی تقویت اتحاد، انسجام و همدلی ملت ایران بود و حضور میلیونی مردم در آیین تشییع این شهید بزرگوار و همراهانش گواه این گفته است.

آشناگر گفت: محکم‌ترین پاسخ ملت مسلمان به اقدام سخیف آمریکا در شهادت سردار سلیمانی و همراهانش حضور پرشور مسلمانان در تشییع وی در ایران و عراق  بود که کام انقلاب را شیرین کرد.

افتتاح و کلنگ زنی 700 طرح عمرانی استان سمنان در دهه فجر امسال

استاندار سمنان گفت: حدود 700 طرح عمرانی در دهه فجر امسال در استان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

وی ادامه داد: از مجموع 700 طرح آماده افتتاح و کلنگ‌زنی دهه فحر امسال در استان سمنان 600 طرح افتتاح و 100 طرح کلنگ زنی می‌شود.

استاندار سمنان بیان کرد: 600 طرح با اعتبار سه هزار و 400 میلیارد ریال افتتاح و 100 طرح با اعتبار پنج هزار میلیارد ریال کلنگ‌زنی می‌شود.

ستاد بزرگداشت دهه فجر استان سمنان با حضور آیت الله سید محمد شاهچراغی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان، معاونان استاندار و جمعی از مسوولان استانی برگزار و درباره برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای گرامیداشت دهه فجر بحث و تبادل نظر شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان