بارش شدید باران موجب آبگرفتگی برخی روستاهای بروجرد شد

بروجرد -ایرنا - معاون عمرانی فرمانداری بروجرد گفت : بارش شدید باران موجب آبگرفتگی و جاری شدن سیل در معابر اصلی برخی روستاهای بخش مرکزی این شهرستان شد.

بارش شدید باران موجب آبگرفتگی برخی روستاهای بروجرد شد

مسعود فلاح عصر سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا  اظهار داشت: به علت بارندگی شدید باران در روستاهای شمس آباد، همت آباد، والاشان ،کاروانه، بزازنا،شاهویران،بصری، و برخی روستاهای دیگر شاهد  آبگرفتگی در معابر بودیم.

 وی بیان کرد: اکیپ های لازم برای مهار اب و جلوگیری از ورود آب به داخل منازل روستاییان اعزام و هم اکنون آب جاری شده از باران مهار و مشکلی برای منازل روستایی ایجاد نشده است.

وی اظهار داشت: در روستای همت آباد به دلیل وجود سه واحد مسکونی در مسیر رودخانه این واحدها شب گذشته تخلیه شدند.
معاون عمرانی فرمانداری بروجرد اضافه کرد: در برخی از خیابان های  شهر بروجرد آبگرفتگی وجود داشت که توسط اکیپ های امدادی و عوامل شهرداری در حال رفع مشکل هستند.
فلاح ادامه داد: در جاده بروجرد به خرم آباد محدوده دانشگاه آیت الله بروجردی، بلوار امام خمینی و پادگان مهندسی آبگرفتگی شدید تردد خودروها را با مشکل روبرو کرده بود، که عوامل شهرداری و راهداری در حال تلاش برای منحرف کردن مسیر آب و بازگشایی جاده هستند.
وی افزود: از شب گذشته همه عوامل امداد و نجات و راهداری و پلیس راه به حالت آماده باش درآمدند و در سطح شهر شهرداری و در جاده و روستاها عوامل راهداری، راه و شهرسازی و هلال احمر در حال خدمت رسانی هستند.

 فلاح اظهار داشت: در روستاها با توجه به هشدارهایی که از قبل صورت گرفت و لایروبی های انجام شده خوشبختانه مشکلی ایجاد نشده است.

معاون عمرانی فرمانداری بروجرد گفت: هم اکنون تردد در همه جادههای شهرستان بروجرد در جریان است و از رانندگان تقاضا می شود از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان