فروشگاه‌هایی که پوشک کودک را با قیمت عجیب می‌فروشند

خرید پوشک بچه باید باقیمتی مقرون‌به‌صرفه دنبال شود که اگر غیرازاین باشد در طی گذر زمان بار مالی زیادی را به خانواده متحمل می‌کند

فروشگاه‌هایی که پوشک کودک را با قیمت عجیب می‌فروشند

خرید پوشک بچه باید باقیمتی مقرون‌به‌صرفه دنبال شود که اگر غیرازاین باشد در طی گذر زمان بار مالی زیادی را به خانواده متحمل می‌کند. در کنار قیمت ایده ال یک محصول باکیفیت باید متناسب با بدن نوزاد و انعطاف‌پذیری بدن او تهیه شود. جذب فوق‌العاده بالا، کشسانی متناسب با آناتومیک بدن نوزاد، سازگار باپوست حساس و لطیف کودک، دارای برچسب محکم و ضد حساسیت، لایه‌ای به‌منظور عبور هوا، انحنای مخصوص برای بند ناف، وجود نوارهای پهلوی با خاصیت کشسانی آزاد و لایه‌های عمودی به‌منظور جلوگیری از نشت و انتشار بوی بد تنها بخشی از مزیت‌های یک محصول باکیفیت محسوب می‌شود. فروشگاه آنلاین تیماپ خرید پوشک مولفیکس و پوشک مای بیبی را با نازل‌ترین قیمت‌ها و ایده الترین کیفیت‌ها برای شما در نظر گرفته است. شما با حذف دست‌های واسطه می‌توانید باقیمتی بسیار مقرون‌به‌صرفه و ایده ال محصولات فوق را با ویژگی‌های که در ادامه به آن اشاره می‌شود خریداری کنید.

قیمت پوشک مای بیبی

پوشک مای بیبی نیز در رده محصولات قیمت مناسب و البته باکیفیت بالا قرار دارد. این محصول از انعطاف‌پذیری بسیار بالایی برخوردار است و همین امر آزادی حرکت را برای فرزند شما فراهم کرده است. لایه محافظ پوشک مای بیبی به نرمی کتان است و از بروز حساسیت پوست لطیف فرزند شما جلوگیری می‌کند. مناسب بودن قیمت پوشک مای بیبی و انتخاب یک محصول ارزان‌قیمت از یک سو و ویژگی‌های متمایز این محصول از سوی دیگر توجه عموم افراد را به سمت خود جلب کرده است. استفاده از یک‌لایه محافظتی عمودی به‌منظور جلوگیری از نشت و رطوبت، عدم انتشار بوی بد به بیرون از پوشک و قدرت جذب بالای محصول تنها بخشی از مزیت‌های متمایز پوشک مای بیبی محسوب می‌شود. خرید پوشک مای بیبی نیاز شما را برای هر رده سنی با سایزهای متفاوت مرتفع کرده است و هیچ محدودیتی برای انتخاب در پیش روی شما قرار ندارد.

وزن کودک

سایز پوشک

کودک تازه متولدشده

سایز صفر

2 تا 5 کیلوگرم

سایز شماره یک

3 تا 6 کیلوگرم

سایز شماره دو

5 تا 9 کیلوگرم

سایز شماره سه

8 تا 16 کیلوگرم

سایز شماره چهار

10 تا 18 کیلوگرم

سایز شماره +4

12 تا 20 کیلوگرم

سایز شماره پنج

15 تا 25 کیلوگرم

سایز شماره شش

 

خرید پوشک مولفیکس

پوشک مولفیکس ساخت کشور ترکیه است و در فرایند ساخت آن از مواد نرم‌کننده و لوسیونهای مخصوص کودک استفاده‌شده است. اگر فرزند شما پوست حساسی دارد این را به یاد داشته باشید که خرید پوشک مولفیکس با لایه کتان محافظ از پوست فرزند شما مراقبت می‌کند. طراحی نازک لایه‌های کناری به‌منظور مراقبت از عرق‌سوز شدن ران پای کودک در نظر گرفته‌شده است. همچنین از یک باند لاستیکی به‌منظور جلوگیری از نشتی و پس دادن در قسمت دور کمر استفاده‌شده است که مزیت‌های مخصوص به خود را دارد. این روزها محصولات مولفیکس به شکل جدید طراحی‌شده‌اند که انحنای در نظر گرفته‌شده در این طراحی مانع از آسیب دیدن بند ناف کودک دلبند شما می‌شود. این پوشک در ابتدا به‌صورت وارداتی در کشور عرضه می‌گردید و همین امر قدری آن را باقیمت تمام‌شده بالایی به دست مصرف‌کننده می‌رساند؛ اما به‌تازگی به دلیل استقبال زیاد، این محصول در کشور تولید می‌شود و باقیمتی بسیار مقرون‌به‌صرفه در اختیار مصرف‌کننده قرار می‌گیرد. این را به یاد داشته باشید که بهره‌گیری از همان متریال در پرسه ساخت دنبال می‌شود و تنها حذف دست‌های واسطه است که سبب کاهش قیمت این محصول شده است.

خرید پوشک با بهترین قیمت از فروشگاه آنلاین تیماپ

اگر دغدغه‌های کاری به شما این فرصت را نمی‌دهد که در فروشگاه‌های بزرگ مدت‌ها در صف انتظار منتظر بمانید می‌توانید به‌صورت غیرحضوری خرید خود را به ثبت برسانید. فروشگاه آنلاین تیماپ فروش و عرضه دو محصول مای بیبی و مولفیکس را باقیمت‌های استثنایی و با رعایت شرایط بهداشتی برای شما فراهم آورده است. شما می‌توانید در هر ساعتی از شبانه‌روز از فروشگاه اینترنتی تیماپ محصول مدنظر خود را خریداری کرده و در اولین فرصت کاری آن را درب منزل تحویل بگیرید. بدون شک این فرایند از خرید برای مادرانی که فرزند آن‌ها کوچک است و توانایی حضور در محیط‌های شلوغ را ندارد ایده ال‌ترین نوع انتخاب محسوب می‌شود.

همچنین تیماپ توانسته است با حذف دست‌های واسطه محصولات را باقیمتی متعارف و گاها کمتر از نرخ روز بازار به دست مصرف‌کننده برساند. با یک تیر دو نشان را به هدف بزنید از داخل منزل با حذف هزینه‌های سربار رفت‌وآمد محصول مدنظر خود را به‌صورت آنلاین خریداری کنید و با خرید از تیماپ از تخفیفات ویژه تیماپ نیز بهره‌مند شوید. امید است مطالب ارائه‌شده در راستای خرید پوشک مولفیکس و خرید پوشک مای بیبی موردتوجه شما عزیزان قرارگرفته باشد. هدف ما عرضه محصولات باکیفیت با نازل‌ترین قیمت‌ها برای مشتریان وفادار است.

 

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان