یک مسوول : محلول ضد عفونی به میزان کافی در فسا توزیع می‌شود

شیراز _ایرنا_مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی فسا گفت: محلول ضد عفونی و بهداشتی کننده دست به میزان کافی و مناسب در این شهرستان تولید و توزیع می‌شود و در روزهای آینده کمبودهای احتمالی رفع می‌شود.

یک مسوول : محلول ضد عفونی به میزان کافی در فسا توزیع می‌شود

صادق مهدوی نیا روز یک‌شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: در راستای مبارزه با کرونا و با توجه به کمبود محلول‌های ضدعفونی و بهداشتی طبق هماهنگی مراجع قضایی و با نظارت دانشگاه علوم پزشکی فسا ، محلول ضدعفونی و بهداشتی کننده دست با نام تجاری آرا در شهرستان فسا تولید می‌شود.

وی ادامه داد: با تلاش مجدانه مدیریت نظارت بر مواد غذایی و بهداشتی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی فسا و همکاری شبانه روزی مسوولین قضایی و اداره صمت این شهرستان در پی راه اندازی خط تولید محلول ضد عفونی و بهداشتی کننده دست با استفاده از ظرفیت شرکت الکل سازی، این محصولات به میزان کافی و مناسب در کلیه داروخانه های شهرستان عرضه شده است و با برنامه ریزی انجام شده جهت رفاه حال همشهریان به زودی در برخی فروشگاه های معتبر و سوپر مارکت های بزرگ نیز توزیع خواهد شد.

مهدوی نیا اضافه کرد: محصول مذکور بر اساس فرمول پیشنهادی سازمان بهداشت جهانی(WHO) تولید شده است و نظارت مستمر ، نمونه برداری و آزمون توسط کارشناسان معاونت غذا و دارو دانشگاه صورت می پذیرد که تاکنون مورد مشکوکی مشاهده نشده است. 

مهدوی نیا اضافه کرد: شهروندان  در صورت داشتن هرگونه سوال یا شکایت احتمالی در این زمینه با واحد مدیریت نظارت بر مواد بهداشتی معاونت غذا و دارو به شماره 07153314701  تماس بگیرید.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی فسا تاکید کرد: بهترین راه پیشگیری از ابتلا و شیوع کرونا ماندن در خانه و شستشوی مداوم دست با آب و صابون و رعایت فاصله مناسب با دیگران است و برای ضدعفونی کردن سطوح نیز شستشو با شوینده های خانگی یا بسته به نوع و جنس سطوح محلول رقیق شده هیپو کلریت سدیم (وایتکس) کاربرد دارد.

علاوه بر فسا  در شهرستان های شیراز، نی ریز، اقلید، خرم بید، استهبان، داراب، ارسنجان، لارستان، کازرون، آباده ، اوز ، خنج ، مرودشت، سپیدان ، قیروکارزین، فیروزآباد، جهرم، گراش، بوانات، زرقان، سرچهان و کوار بیماران مبتلای به کرونا شناسایی شده است.

شهرستان فسا در فاصله 130کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است. 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان