آغاز اجرای طرح "کمپین رحمت" در تبریز

مدیرعامل سازمان کشتارگاه صنعتی تبریز گفت: با توزیع بسته‌های گوشتی در برخی مناطق تبریز، کمپین رحمت وارد فاز اجرایی شده و اولین مرحله از این طرح کلید خورد.

آغاز اجرای طرح "کمپین رحمت" در تبریز

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، کریم قدرتی در این خصوص اظهار کرد: در 13 فروردین بیش از 600 بسته گوشتی در برخی مناطق تبریز توزیع شد و در ادامه بخش دیگری از بسته‌های گوشتی نیز 14 و 15 فروردین توزیع می‌شود.

وی ادامه داد: جامعه هدف کمپین رحمت، افرادی هستند که به واسطه شیوع بیماری کرونا، کسب و کار آن‌ها با مشکل مواجه شده است.

وی تشریح کرد: کمپین رحمت طرحی برای جمع‌آوری نذورات مردمی، گوشت قربانی و توزیع آن بین افرادی است که در بحران کرونا از لحاظ معیشتی دچار آسیب شده و هیچ درآمد و مستمری از نهادهای دولتی و غیردولتی و خیریه‌ها ندارند.

قدرتی اضافه کرد: پویش مردمی رحمت با همکاری 11 موسسه خیریه بزرگ تبریز آغاز شده و مثل همیشه شهروندان تبریزی کمر همت بسته‌اند تا از کارگران روزمزد و یا مشاغلی که به سبب بیماریی کرونا آسیب دیده‌اند حمایت کنند.

وی با اشاره به این‌که تمام امکانات کشتارگاه تبریز در اجرای پویش رحمت خواهد بود، ادامه داد: خوشبختانه تاکنون هیئت‌های حسینی بسیاری جهت شرکت در این پوی اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی تاکید کرد: هر خانواده‌ای که نذر قربانی داشته باشد، سازمان کشتارگاه صنعتی تبریز آمادگی دارد تا به صورت رایگان قربانی را ذبح و بسته بندی کرده و در اختیار خانواده‌های آسیب پذیر قرار دهد.

قدرتی در پایان اضافه کرد: اساسنامه این پویش نوشته شده و شماره حسابی نیز به نام سه نفر از خیرین خوشنام تبریز افتتاح شده است که در اختیار مردم قرار داده خواهد شد.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان