تولید روزانه ۲۰۰ هزار ماسک توسط دانشجویان جهادی

مسئول قرارگاه جهادی مقابله با کرونا سازمان بسیج دانشجویی از تولید روزانه ۲۰۰ هزار ماسک توسط دانشجویان جهادی این قرارگاه خبر داد.

تولید روزانه 200 هزار ماسک توسط دانشجویان جهادی

محدثه پرنیان، مسئول قرارگاه جهادی مقابله با کرونا سازمان بسیج دانشجویی، در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم با اشاره به اقدامات این قرارگاه در مقابله با کرونا اظهار داشت: تا امروز حدود 600 هزار نیروی تخصصی دانشجویی به مراکز درمانی نیازمند به نیرو معرفی شده است.

وی همچنین گفت: 900 نیرو از دانشجویان جهادی دانشگاههای علوم پزشکی با سامانه تلفنی 4030 همکاری می کند و 830 دانشجوی جهادی نیز به عنوان نیروهای خدماتی برای انجام امور خدماتی به بیمارستان ها و مراکز درمانی معرفی شدند.

مسئول قرارگاه جهادی مقابله با کرونا سازمان بسیج دانشجویی یادآور شد: نیروهای جهادی دانشجویی در 10 استان کشور اقداماتی نظیر غسل و تیمم اشخاص متوفی را انجام می دهند.

وی با اشاره به راه اندازی کارگاههای تولید ماسک و مواد ضدغفونی کننده از سوی دانشجویان جهادی در همه استان ها گفت: حدود 110 کارگاه تولید ماسک  در سراسر کشور توسط دانشجویان جهادی ایجاد شده است که به صورت روزانه 200 هزار ماسک تولید میکند. در اکثر استان‌ها نیز کارگاههای تولید مواد ضد عفونی کننده ایجاد شده است.

مسئول قرارگاه جهادی مقابله با کرونا سازمان بسیج دانشجویی تصریح کرد: در شهر تهران نیز کارگاه تولید ماسک در سازمان بسیج دانشجویی با قابلیت تولید روزانه 10 هزار ماسک n95 برای مراکز درمانی ماسک تولید می کند.

پرنیان تصریح کرد: دانشجویان جهادی  از حدود 70 دانشگاه پزشکی و 320 دانشگاه غیرپزشکی  کشور با این قرارگاه همکاری می کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان