ستاره‌ کره‌ای تاتنهام خدمت سربازی خود را در بحران کرونا سپری می‌کند

تهران- ایرنا- براساس تایید باشگاه تاتنهام، «سون هیونگ مین» دوره چهار هفته‌ای خدمت سربازی خود را طی ماه جاری در کره جنوبی سپری خواهد کرد.

ستاره‌ کره‌ای تاتنهام خدمت سربازی خود را در بحران کرونا سپری می‌کند

ستاره 27 ساله باشگاه تاتنهام پس از قهرمانی به همراه تیم ملی کره جنوبی در رقابت‌های آسیایی 2018، از خدمت سربازی 21 ماهه در کشورش معاف شد.

با این حال، وی همچنان باید به مدت چهار هفته خدمت دوره ضرورت را در کره سپری کند و با توجه به تعلیق لیگ برتر جزیره تا مدتی نامشخص به دلیل شیوع ویروس کرونا، براساس توافق انجام شده، حالا بهترین فرصت برای اتمام این دوره است.

مهاجم کره‌ای تاتنهام از اواخر ماه مارس در کره جنوبی به سر می‌برد؛ او پس از پیروزی سه بر 2 تیمش برابر استون ویلا در فوریه دچار شکستگی از ناحیه دست شد و حالا دوران نقاهت خود را پشت سر می‌گذارد.

لیگ برتر انگلیس از نهم مارس متوقف شده و براساس توافق صورت گرفته مابین مقامات لیگ جزیره و همچنین همتایان آنان در چمپیونشیپ، مقرر شده است که رقابت‌ها تنها زمانی از سر گرفته شود که "امینت" برقرار شود.

سون که هم اکنون مطابق دستورالعمل دولتی کره جنوبی به منظور مهار شیوع کرونا در قرنطینه به سر می‌برد، پس از طی کردن دوره چهار هفته‌ای خدمت سربازی خود، در ماه مه به لندن باز خواهد گشت.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان