دختر فقیری که اتفاقی مدل معروفی شد!

عکس او در حال گدایی منتشر شد، و مردم زیبایی طبیعی او را ستودند. و از آنجا که ریتا یکی از افراد قوم باجاو بود به او لقب Badjao Girl را دادند که توجه بسیاری از ملکه‌های زیبایی فیلیپین را جلب کرد و همه‌ی آنها عزمشان را جزم کردند تا ریتا را از فقر نجات بدهند. شماری از چهره‌ها از جمله ملکه زیبایی فیلیپین سال ۲۰۱۵ و ملکه زیبایی فیلیپین ۲۰۱۵ و ملکه زیبایی سیاره زمین...

چهار سال پیش ریتا گاویولا یک دختر متکدی ۱۳ ساله بود که در شهر لوکبان فیلیپین زندگی می‌کرد. اما از آن پس اتفاقی، زندگی او را متحول کرد و او با برخی از معروف‌ترین برندهای تجاری به عنوان مدل لباس همکاری نمود. ریتا اکنون به ستاره موفق برنامه‌های رئالیتی‌شو تبدیل شده و ۱۲۵ هزار فالوئر در فضای مجازی دارد. همه چیز از یک عکس اتفاقی و بی‌حساب شروع شد.

داستان ریتا گاویولا از فقر به ثروت در سال ۲۰۱۶ رخ داد، وقتی او در خیابان‌های لوکبان در حال تضرع و گدایی برای کمک به خانواده‌اش بود. پدر او یک زباله گرد بود و مادرش در خانه پنج فرزند دیگرش را مراقبت می‌کرد.

هیچکدام از بچه‌های خانواده به مدرسه نمی‌رفتند، و قادر به تأمین نیازهای روزانه خود نبودند، بنابراین ریتا برای گرفتن پول و غذا تکدی‌گری می‌کرد.

عکس اتفاقی دختر فقیر را به مدلی معروف تبدیل کرد

ریتا گاویولا بعد از شهرت. عکس: iamritagaviola15/IG

عکس او در حال گدایی منتشر شد، و مردم زیبایی طبیعی او را ستودند. و از آنجا که ریتا یکی از افراد قوم باجاو بود به او لقب Badjao Girl را دادند که توجه بسیاری از ملکه‌های زیبایی فیلیپین را جلب کرد و همه‌ی آنها عزمشان را جزم کردند تا ریتا را از فقر نجات بدهند.

شماری از چهره‌ها از جمله ملکه زیبایی فیلیپین سال ۲۰۱۴ و ملکه زیبایی فیلیپین ۲۰۱۵ و ملکه زیبایی سیاره زمین ۲۰۱۵، استایل و فیزیک بدنی ریتا را که شبیه مدل‌های ایده‌آل بود و چهره زیبای او را ستودند و در فضای مجازی به اشتراک گذاشتند.

عکس اتفاقی دختر فقیر را به مدلی معروف تبدیل کرد

بعد از این اتفاقات او از سوی برندهای مختلف دعوت به همکاری شد و در برنامه رئالیتی شو Big brothet به عنوان کوچکترین شرکت‌‌کننده حضور یافت و کمک‌های مالی فراوانی به دست آورد. در سال ۲۰۱۸ میلادی ریتا گاویولا فیلمی در یوتیوب از خانه جدیدشان منتشر کرد که یکی از طرفدارانش به نام خانم گریس کروتزر برای او خریده بود.

عکس اتفاقی دختر فقیر را به مدلی معروف تبدیل کرد

 

عکس اتفاقی دختر فقیر را به مدلی معروف تبدیل کرد

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان