امروز؛ آخرین مهلت حذف انتخاب محل آزمون پیام نور

تهران- ایرنا- با توجه به برگزاری آزمون‌های غیرحضوری در نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۹-۹۸، امکان حذف انتخاب محل آزمون برای دانشجویان دانشگاه پیام نور که حوزه آزمون خود را در خارج از مرکز اصلی تعیین کرده‌اند تا پایان ۱۲ خرداد ماه سال جاری (روز دوشنبه) ادامه دارد.

امروز؛ آخرین مهلت حذف انتخاب محل آزمون پیام نور

به گزارش روز دوشنبه دانشگاه پیام نور، با توجه به ارزیابی‌های غیرحضوری، ‎برگزاری کلاس‌های الکترونیک و ارزیابی‌های نهایی توسط استاد مبدا، دانشجویان باید با ورود به سامانه گلستان و از مسیر اعلام شده نسبت به حذف تغییر محل آزمون اقدام کنند.

مراحل حذف محل آزمون در سیستم گلستان

دانشجویان می توانند با ورود به سامانه گلستان و از مسیر دانشجو ==> درخواست‌ها ==> انتخاب محل آزمون ==> حذف محل آزمون، نسبت به حذف تغییر محل آزمون اقدام کنند. مبالغ مربوط به تغییر محل آزمون نیز عودت می‌شود.

محمدرضا زمانی، رییس دانشگاه پیام نور با عنوان اینکه این اولین بار است که آزمون‌های پایان نیمسال این دانشگاه از حالت متمرکز و سراسری خارج می‌شود، گفت: از آنجا که نمی‌دانیم تا زمان برگزاری امتحانات چه تعداد از استان‌ها در وضعیت سفید خواهند بود، امتحانات پایان نیمسال جاری به صورت غیرمتمرکز و غیرحضوری با محوریت مراکز دانشگاه پیام نور در سراسر کشور و استادان دروس برگزار می‌شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان