۱۸۰۰ وعده غذای گرم بین نیازمندان شیروانی توزیع شد

بجنورد- ایرنا- رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) شیروان گفت: همزمان با سالگرد ارتحال ملکوتی امام (ره) و بزرگداشت شهدای قیام ۱۵ خرداد، هزار و ۸۰۰ وعده غذای گرم به همراه بسته‌های فرهنگی بین مددجویان و نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

1800 وعده غذای گرم بین نیازمندان شیروانی توزیع شد

مرتضی صفی پور روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: توزیع غذای گرم دیشب با همکاری مراکز نیکوکاری و پایگاه های بسیج این شهرستان انجام شد.
وی با بیان اینکه این نهاد در ماه مبارک رمضان نیز حدود 70 هزار وعده غذای گرم بین مددجویان و نیازمندان شیروان توزیع کرده بود، گفت: تهیه و توزیع غذا و سبدهای غذایی از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز شد که از نیکوکاران می خواهیم در این امر خیر مشارکت کنند.
صفی پور افزود: در دین مبین اسلام سفارش زیادی به اطعام به عنوان یکی از متداول ترین، نوع احسان و نیکوکاری شده است که بهترین آنسفره انداختن و دعوت عام و گروهی است، اما اکنون به دلیل شرایط خاص جامعه و پرهیز از تجمع برای صیانت از سلامت شهروندان، چنین کاری میسر نیست که شیوه توزیع بسته های پذیرایی جایگزین آن شده است.
اکنون 15 هزار و 740 نفر مشتمل بر هفت هزار و 253 خانوار در شهرستان 157 هزار نفری شیروان زیر پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی هستند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان