مدیرکل غله و خدمات بازرگانی همدان: گندمکاران فریب دلال‌ها را نخورند

همدان- ایرنا- مدیرکل غله و خدمات بازرگانی همدان با اشاره به آغاز فرآیند خرید تضمینی گندم به کشاورزان توصیه کرد: محصول خود را فقط به مراکز خرید تحویل داده و فریب وعده‌های وسوسه‌انگیز دلال‌ها را نخورند.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی همدان: گندمکاران فریب دلال‌ها را نخورند

مسعود بکائی روز یکشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: دلال ها با ایجاد شایعه و شک و تردید گندمکاران را تحت تاثیر قرار می دهند و محصولشان را خریداری می کنند.

وی تاکید کرد: گندم به صورت تضمینی از کشاورزان خریداری و بهای آن به صورت الکترونیکی به حساب فروشندگان در بانک کشاورزی واریز می شود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی همدان گفت: یک هفته از آغاز خرید تضمینی در این استان می گذرد و تا عصر دیروز پنج هزار و 700 تن گندم با نرخ 2 هزار و 500 تومان به ازای یک کیلوگرم گندم تحویل مراکز خرید شده است. 

بکائی خاطر نشان کرد: به محض اینکه دهقانان محصول خود را به مراکز خرید تحویل می دهند در یک صف سراسری نوبت دهی و سمن معامله به حسابشان واریز می شود و بی تردید این شیوه مطمئن ترین روش فروش گندم است.

وی افزود: تاکنون چهار و نیم میلیارد تومان بهای گندم به کشاورزان همدان پرداخت شده و مابقی براساس نوبت تعریف شده در حال پرداخت است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی همدان به کشاورزان توصیه کرد: به شایعه دلال ها مبنی بر سختگیری مراکز خرید و پرداخت دیرهنگام بهای گندم توجه نکنند و فریب وعده های این قشر را نخورند تا دچار ضرر و زیان نشوند.

طبق گزارش سازمان جهاد کشاورزی امسال 750 هزار تن گندم از مزارع استان همدان برداشت می شود و بر اساس پیش بینی های صورت گرفته دولت می تواند 520 هزار تن گندم از دهقانان این استان خریداری کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان