صالحی‌امیری: والیبال می‌تواند با تغییر ذائقه جامعه هم رده فوتبال باشد/ در مورد والیبال هیچ دغدغه‌ای نداریم

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: داورزنی زحمات زیادی برای والیبال و ورزش قهرمانی کشید و معمار کبیر والیبال خود داورزنی است.

صالحی‌امیری: والیبال می‌تواند با تغییر ذائقه جامعه هم رده فوتبال باشد/ در مورد والیبال هیچ دغدغه‌ای نداریم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سیدرضا صالحی‌امیری، رئیس کمیته ملی المپیک در بازدید از فدراسیون والیبال و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کرونا همه برنامه‌ریزی‌ها برای المپیک 2020 را تغییر داد و ما هم باید با شرایط جدید منطبق شویم. امروز برای اینکه در جریان مسائل چهار فدراسیون باشیم، بازدیدی از آنها داشتم. قرار شد با همکاری مشترک دنبال اسپانسر برای دوچرخه‌سواری باشیم که شهرداری تهران نیز با توجه به موضوع هوای پاک ورود می‌کند.

وی گفت: بخشی از تجهیزات بدنسازی قایقرانی را نیز تامین می‌کنیم. بعلاوه مشتاق بودند که تمرینات را آغاز کنند. ما ارزیابی مثبتی از عملکرد قایقرانی داشتیم.

رئیس کمیته ملی المپیک تاکید کرد: وزنه‌برداری دو سهمیه می‌تواند کسب کند و فعلا وزنه‌برداران انفرادی تمرین می‌کنند. دغدغه این فدراسیون حمایت به خصوص در موضوع دوپینگ است. سهراب مرادی نیز در حال بازگشت است.

وی تصریح کرد: در مورد والیبال هیچ دغدغه‌ای نداریم. داورزنی زحمات زیادی برای والیبال و ورزش قهرمانی کشید و معمار کبیر والیبال خود داورزنی است. والیبال می‌تواند جزو 8 تیم برتر جهان باشد. داورزنی خودش منابع مالی را تامین و اتکایی به منابع ما و وزارت ندارد. والیبال می‌تواند با تغییر ذائقه جامعه هم رده فوتبال باشد.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان