ابتلای ۱۸ نفر از کارکنان مراکز درمانی پلدختر به کرونا

خرم آباد - ایرنا - رییس شبکه بهداشت و درمان پلدخترگفت: ۱۸ نفر از کارکنان مراکز درمانی پلدختر تاکنون به کرونا مبتلا شده‌اند.

ابتلای 18 نفر از کارکنان مراکز درمانی پلدختر به کرونا

علی صفدر سیاووشی روز دوشنبه در جلسه شورای سلامت شهرستان پلدختر با بیان اینکه هم اکنون 6 بیمار کرونایی در بیمارستان پلدختر بستری هستند، افزود:به علت فعالیت های طبیعی و روزمره روند کرونا در کل کشور رو به رشد و سیر صعودی پیدا کرده که شهرستان  پلدخترنیز از این قاعده مستثنی نیست.

وی افزود: بر اساس مصوبات ستاد مدیریت کرونا استان لرستان، این استان در وضعیت هشدار به سر می‌برد وبه همین خاطر فعالیت تمام رستورانها، تالارها، کافی شاپ ها و قهوه خانه ها به مدت 10 روز ممنوع شده است.

سیاووشی یادآورشد: از این رو نیروی انتظامی باید با  همکاری اداره ها میراث فرهنگی، صمت،  اصناف و بهداشت و درمان  جلوی فعالیت این مراکز را بگیرند و در این رابطه مماشات نکنند و این مراکز باید در شهرستان تعطیل شوند تا پلدختر از این برنامه که در استان در حال اجرا است ، عقب نماند .

رییس شبکه بهداشت و درمان پلدختر گفت: بیمارستان پلدختر در صورت افزایش  تعداد نمونه های مثبت و بیماران کرونایی پاسخگو  نیست و کفاف نمی دهد و در صورت افزایش موارد بستری به نقاهت خانه نیاز است که دردسر خاص خود را دارد و نیروی می خواهد و این امر موجب مشکلاتی پیش رو شبکه بهداشت و مردم منطقه می شود.

سیاووشی افزود: افرادی که مجموعه ادارات شهرستان پلدختر مشکوک به کرونا هستند یا نمونه آنها مثبت اعلام شده 2 هفته در خانه بمانند و استراحت کنند و برای جلوگیری و انتقال ویروس کرونا  در محل کار حاضر نشوند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان