اوضاع کرونایی سکه

نرخ سکه که روز یکشنبه 15 تیرماه با قیمت 10 میلیون و 500 هزار تومان معامله می‌شد اما عصر روز دوشنبه با ریزش قابل توجهی به کانال 9 میلیون تومان بازگشت و سکه تمام‌ بهار آزادی طرح جدید 9 میلیون و 670 هزار تومان و سکه طرح قدیم 9 میلیون تومان معامله شد.

اما تنها سکه نبود که ریزش قیمت را تجربه کرد بلکه دلار با نیز با وجودی که بالای 22 هزار تومان خرید و فروش می شد اما قیمتش در بازار آزاد شکست و با سقوط یک هزار تومانی به 21 هزار و 430 تومان رسید.

کارشناسان و فعالان سکه و ارز دلیل این اتفاق را در روز دوشنبه کاهش تقاضا برای ارز عنوان می کردند؛ این تحلیل لکن دوام زیادی نداشت و امروز به یکباره قیمت ها سر به فلک کشید.

نادر بذر افشان دبیرهیات مدیره  اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: امروز ( 17 تیر 99)  هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با قیمت 9  میلیون و 880 هزار تومان، نیم سکه5 میلیون و 50هزار تومان، ربع سکه 2میلیون و 980 هزار  تومان و سکه گرمی  یک میلیون و 530 هزار  تومان داد و ستد شد.

او افزود: همچنین قیمت هر اونس طلا  در بازار‌های جهانی به  یک هزار و 784 دلار  رسید  و هر گرم طلای 18 عیار به مبلغ  924هزار و  300 تومان معامله می‌شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان