قاتل استقلال؛ فرشته نجات پرسپولیس

تهران- ایرنا- بازیکن ۲۲ ساله تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز برابر سرخابی‌های پایتخت ۲ نقش متفاوت را ایفا کرد.

قاتل استقلال؛ فرشته نجات پرسپولیس

اول شهریور سال 1398. ورزشگاه بنیان دیزل تبریز. ماشین سازی تبریز صفر-استقلال تهران صفر. دقیقه 74 و تعویض برای تیم تبریزی. علی آل کثیر از بازی خارج و به جای او اتابک زارعی وارد میدان می‌شود. 21 دقیقه بعد. اخراج محمد دانشگر و خطا پشت محوطه جریمه برای ماشین‌سازی. ضربه هنرمندانه اتاباک زارعی که بعد از سایش به سر بازیکن استقلال به گوشه دروازه رفت و بازی با نتیجه یک بر صفر به اتمام رسید. تعویض طلایی رسول خطیبی باعث شد تا سه امتیاز حساس هفته نخست به حساب تیم تبریزی واریز شود و استراماچونی و شاگردانش با شکست به سمت پایتخت بیایند.

بیستم تیرماه سال 1399. ورزشگاه بنیان دیزل تبریز. ماشین‌سازی تبریز صفر- پرسپولیس تهران صفر. دقیقه 59 و تعویض برای تیم تبریزی. بابک مرادی از بازی خارج و به جای او اتابک زارعی وارد میدان می‌شود. 25 دقیقه بعد. پنالتی برای پرسپولیس روی بی‌احتیاطی بازیکن تازه وارد ماشین‌سازی. اتابک زارعی ابتدا در کنترل توپ ناموفق بود و سپس در درون محوطه جریمه اسیر زرنگی علیپور شد و ناخواسته روی بدن او خراب شد تا پنالتی به دست بیاید. مهدی ترابی پشت توپ قرار گرفت و تیمش را با یک گل جلو انداخت و بازی با همین نتیجه به اتمام رسید. سه امتیاز دیگر به حساب پرسپولیس ریخته شد و ماشین‌سازی در خانه شکست تلخ دیگری را تجربه کرد.

بازیکن 22 ساله تیم ماشین‌سازی در فاصله حدود 10 ماه 2 خاطره متفاوت از تقابل با سرخابی‌های پایتخت را به یادگار گذاشت. او در قامت یک قهرمان وارد میدان بازی با استقلال شد و نقش قاتل این تیم را به عهده گرفت و حالا این بار مقابل پرسپولیس نه تنها قاتل تیم حریف نشد؛ بلکه نقش یک فرشته ناخواسته را برای سرخپوشان ایفا کرد و حکم به پیروزی‌شان داد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان