حجاب وسیله ای برای تعالی جایگاه زن در جامعه است

رشت - ایرنا - سرپرست معاونت توسعه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان گیلان گفت: حجاب وسیله ای برای تعالی جایگاه زن در جامعه است.

حجاب وسیله ای برای تعالی جایگاه زن در جامعه است

سهیلا یاورمسرور در نشست ستاد صیانت از عفاف و حجاب  با حضور مسئولان اداره کل ورزش و جوانان گیلان در رشت ، اظهار داشت: حجاب به هیچ وجه محدودیت نیست بلکه وسیله ای برای تعالی جایگاه زن در جامعه می باشد.

وی ضمن گرامیداشت هفته عفاف و حجاب افزود: ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در بین افراد جامعه می تواند به رشد و توسعه کشور کمک کند و در این راستا باید تلاش کنیم تا با استفاده از تمامی ابزارها به خصوص فضای مجازی ، فرهنگ عفاف و حجاب را در بین نوجوانان و جوانان نهادینه کنیم .

وی ادامه داد: حجاب و پوشش نه تنها محدودیتی برای بانوان بشمار نمی رود ، بلکه حجاب باعث ترویج بالای فرهنگ غنای اسلامی است که در این زمینه بانوان و دختران ما باید از الگوهای موجود به خوبی بهره برده تا شاهد گسترش روزافزون حجاب و عفاف در جامعه باشیم.

همچنین محمدحسین جواندل معاون توسعه منابع و پشتیبانی ورزش و جوانان گیلان در ادامه این جلسه ، ضمن گرامیداشت هفته عفاف و حجاب اظهار داشت: یکی از فواید حجاب ، آرامش روانی افراد در جامعه است که تاثیر مهمی نیز در جامعه دارد.

وی افزود: مادران باید نسبت به تقویت اعتقادی به خصوص در امر حجاب و عفاف نسبت به فرزندان خود حساسیت به خرج داده و عواقب عدم رعایت آن را به فرزندان خود گوشزد کنند چون بی حجابی می تواند باعث ناهنجاری های زیادی در جامعه شود و از طرفی ، حجاب تحکیم در خانواده را ایجاد می کند.

دبیر ستاد عفاف و حجاب ورزش و جوانان گیلان نیز در ادامه این جلسه اظهار کرد: در طول هفته گرامی داشت حجاب و عفاف ، برنامه های مختلفی همچون مراسم تجلیل از بانوان اداره کل ، برگزاری کارگاه آموزشی با موضوع عفاف و حجاب ( فضای مجازی ) انجام خواهد شد.

نرجس راضی ادامه داد: نشر و توزیع بروشور با موضوع عفاف و حجاب و راهکارهای کاهش بدحجابی در محیط های اداری، برگزاری مسابقه کتابخوانی و پیاده روی کارکنان اداره کل با رعایت موازین بهداشتی از دیگ برنامه های هفته حجاب و عفاف در گیلان است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان