خگستر چگونه پیشتاز بورس شد؟

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: این روزها توجه بازار به خگستر و رشد قیمتی این سهم فراتر از شاخص و حتی فراتر از شاخص خودرویی ها سبب شده تا وضعیت بنیادی این سهم بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

خگستر چگونه پیشتاز بورس شد؟

بنابر گزارش بورس 24، بازدهی خگستر طی 15 ماهه اخیر 3322 درصد بوده که هم به نسبت شاخص کل هم به نسبت شاخص خودرو بالاتر بوده است.

شرکت دارای پرتفوی بورسی غنی می باشد. هم زمان سهام لیدر خودرویی بانکی و قطعه سازی را در اختیار دارد. ارزش روز این پرتفو با رشد جهشی سنگینی همراه شده است.

خگستر

خگستر

در پرتفوی غیر بورسی مهمترین سرمایه گذاری شرکت سرمایه گذاری سمند و مالکیت  30 درصدی خگستر در این شرکت می باشد؛ خود سرمایه گذاری سمند غول سرمایه گذاری بوده که پرتفوی بسیار قوی دارد.

خگستر

پرتفوی روز سرمایه گذاری سمند نیز حاکی از آن است که خگستر در دل خود غول سرمایه گذاری پرپتانسیلی دارد.

خگستر

چنین بیس و زمینه های بنیادی سبب شده تا در قیاس شرکت های هم گروه خگستر در رتبه اول بیشترین بازدهی های مثبت قرار بگیرد.

روند حرکتی سود سازی شرکت نیز نشان می دهد خگستر در مسیر سود سازی بسیار خوبی قرار گرفته است. این امر در صورت های مالی 12ماهه شرکت نیز منعکس شده و شاهد رشد و جهش 222 درصدی سود خالص شرکت به نسبت دوره مشابه سال قبل هستیم.

به نظر می‌رسد کسب این موفقیت‌ها در شرکت گسترش و سرمایه‌گذاری ایران‌خودرو و ارائه بهترین عملکرد در بین سایر شرکت‌های خودرویی، مرهون تدابیر و تصمیم‌های تیم مدیریتی این مجموعه در زمان راهبری دکتر مهدی مونسان به عنوان مدیر عامل بوده است.

2121

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان