تاریخ دقیق برگزاری ۵ گروه آزمایشی کنکور ۹۹

مهر نوشت: سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به افزایش روز‌های برگزاری کنکور سراسری سال ۱۳۹۹ از مشخص شدن تاریخ دقیق برگزاری هر گروه آزمایشی کنکور ۹۹ خبر داد.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به افزایش روز‌های برگزاری کنکور سراسری سال ۱۳۹۹ از مشخص شدن تاریخ دقیق برگزاری هر گروه آزمایشی کنکور ۹۹ خبر داد.

فاطمه زرین آمیزی افزود: به منظور مساعدت و همراهی بیشتر با داوطلبان و رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی از جمله ایجاد فرصت مناسب برای ضدعفونی کردن فضا، امکانات و تجهیزات از سوی حوزه‌های برگزاری آزمون و همچنین به منظور جلوگیری از تراکم جمعیتی داوطلبان در حوزه‌ها برای کاهش حداکثری انتشار ویروس کرونا، سازمان سنجش در راستای تدابیر اتخاذ شده جهت ارتقا ایمنی حوزه‌ها و به تبع آن داوطلبان، اقدام به افزایش روز‌های برگزاری آزمون از ۲ روز به ۴ روز کرده است.

وی افزود: بر این اساس ضمن اعلام برنامه زمانی برای هر یک از گروه‌های آزمایشی آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ به شرح جدول ذیل، از داوطلبان تقاضا می‌شود با توجه به زمان اعلام شده و هچنین سایر جزئیات و اطلاعاتی که در اطلاعیه پرینت کارت شرکت در آزمون که در تاریخ ۲۰ مرداد ۹۹ در سایت سازمان سنجش منتشر می‌شود در جلسه آزمون شرکت کنند.

تاریخ دقیق برگزاری آزمون سراسری ۱۳۹۹

گروه‌های آزمایشی کنکور سراسری ۱۳۹۹ روز و تاریخ برگزاری
گروه آزمایشی هنر صبح چهارشنبه ۲۹ مردادماه ۹۹
گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی صبح پنجشنبه ۳۰ مردادماه ۹۹
گروه آزمایشی علوم تجربی صبح جمعه ۳۱ مردادماه ۹۹
گروه آزمایشی زبان صبح شنبه یک شهریور ۹۹

کنکور سراسری سال ۹۹ به منظور پذیرش دانشجو در رشته‌های با آزمون در دوره‌های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، نیمه حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام نور و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیر دولتی و همچنین رشته‌های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی در روز‌های ۳۰ و ۳۱ مردادماه ۹۹ برگزار می‌شود.

تعداد یک میلیون و ۳۹۱ هزار و ۵۲۴ نفر کنکور سراسری ۹۹ ثبت نام کرده‌اند و به این ترتیب کنکور سراسری سال ۱۳۹۹ در روز‌های ۲۹، ۳۰ و ۳۱ مرداد و اول شهریورماه ۹۹ برگزار می‌شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان