جان سینا و جیمز گان سریال جوخه انتحار را می‌سازند

جیمز گان به زودی سریالی به نام «خالق صلح» را که نسخه فرعی فیلم سینمایی «جوخه انتحار» است، خواهد ساخت. به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از هالیوود ریپورتر، فیلم سینمایی «جوخه انتحار» تا آگوست سال ۲۰۲۱ اکران نخواهد شد؛ اما یک سریال که داستان فرعی و پیش درآمد این فیلم سینمایی است در دست تولید است.

جان سینا و جیمز گان سریال جوخه انتحار را می‌سازند

جیمز گان به زودی سریالی به نام «خالق صلح» را که نسخه فرعی فیلم سینمایی «جوخه انتحار» است، خواهد ساخت.
به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از هالیوود ریپورتر، فیلم سینمایی «جوخه انتحار» تا آگوست سال 2021 اکران نخواهد شد؛ اما یک سریال که داستان فرعی و پیش درآمد این فیلم سینمایی است در دست تولید است.

شبکه‌ی HBO Max برای ساخت فصل اول این سریال که هشت قسمتی خواهد بود، دستور مستقیم داده است.

جیمزگان نویسندگی تمام هشت قسمت را بر عهده دارد و چند قسمت را نیز خودش کارگردانی خواهد کرد. نقشی که قرار است جان سینا در این سریال بازی کند، همان نقشی است که در نسخه سینمایی این اثر برای وی در نظر گرفته شده و «خالق صلح» نام دارد.

برنامه ریزی شده که این سریال از اوایل سال 2021 تولید خود را آغاز کند. پیش از آنکه جیمز گان به سراغ پروژه کمپانی رقیب یعنی «محافظان کهکشان» شرکت مارول برود، اعلام شد فیلم سینمایی «جوخه انتحار» توسط برادران وارنر در 6 آگوست سال 2021 میلادی اکران خواهد شد.

جیمزگان کارگردانی و نویسندگی دو فیلم سینمایی «محافظان کهکشان» را بر عهده داشته که این دو فیلم در مجموع در گیشه جهانی 1.6 میلیارد دلار فروش داشته اند.

شخصیت «خالق صلح» برای نخستین بار در سال 1966 در کتاب‌های کمیک خلق شد و بعد‌ها کمپانی دی سی این شخصیت و فیلم سینمایی آن را خریداری کرد.

اشتراک گذاری در:

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان