قطب آموزش پهپاد در ارتش کجاست؟

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه نیروی هوایی قطب آموزش پهپاد در ارتش به شمار می‌رود، گفت: در زمینه ساخت و آموزش شبیه سازها به خودکفایی رسیده‌ایم و قادر به تعمیر و ساخت بسیاری از قطعات و تجهیزات هوایی هستیم

قطب آموزش پهپاد در ارتش کجاست؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ارتش، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: نیروی هوایی، نیرویی تجهیزات محور است و بعد از پیروزی انقلاب نیز تحریم نیروهای مسلح ما از نیروی هوایی آغاز شد به طوری که تمامی مستشاران نظامی از کشور خارج شده ولی با رهنمودهای امام خمینی (ره) و همت و تلاش جهادی کارکنان فنی و دلاوری خلبان‌های خود توانستیم هشت سال دفاع مقدس را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

امیر سرتیپ واحدی با اشاره به تاسیس اولین جهاد خودکفایی در نهاجا افزود: با تدبیر مقام معظم رهبری اولین جهاد خودکفایی در نیروی هوایی ارتش تاسیس شد و کارکنان فنی نهاجا به کمک دانشمندان دانشگاه‌ها و مراکز صنعتی کشور و با مشارکت وزارت دفاع و شرکت‌های دانش بنیان شروع به ساخت و تعمیر قطعات هواپیما و انواع تجهیزات هوایی کردند.

وی ادامه داد: امروز با ساخت جت آموزشی یاسین و جنگنده شکاری کوثر که مجهز به آخرین تجهیزات روز دنیاست به موفقیت‌های چشمگیری دست یافته‌ایم. علاوه بر این در زمینه ساخت و آموزش شبیه سازها به خودکفایی رسیده‌ایم و قادر به تعمیر و ساخت بسیاری از قطعات و تجهیزات هوایی شده‌ایم.

جانشین فرمانده نیروی هوایی گفت: در دو رزمایش گذشته تمامی تجهیزات و مهمات استفاده شده در این رزمایش‌ها اعم از موشک‌های هوا به هوا، هوا به زمین، انواع بمب‌ها و پهپادها به دست جوانان آینده ساز ایران اسلامی ساخته و ارتقا پیدا کرده‌اند و امروز به طور خاص، نیروی هوایی قطب آموزش پهپاد در ارتش به شمار می‌رود.

امیر سرتیپ واحدی خاطر نشان کرد: با تدابیر حکیمانه و عالمانه مقام معظم رهبری امروز شاهد همدلی و وحدت عمیق بین تمامی نیروهای مسلح اعم از ارتش، سپاه، بسیج و نیروی انتظامی هستیم و تجربه ثابت کرده است که تمام موفقیت‌ها و پیروزی‌ها داخلی و بین‌المللی در سایه وحدت و پیروی از ولایت فقیه به دست آمده است.

27215

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان