ساخت جنگنده F-۱۸ با فوم، کاغذ و موتور جت [تماشا کنید]

یک یوتیوبر به نام «PeterSripol» به درخواست فالوورهای خود تصمیم به ساخت جنگنده F-۱۸ با استفاده از فوم، کاغذ و موتور واقعی جت گرفت.

ساخت جنگنده F-18 با فوم، کاغذ و موتور جت [تماشا کنید]

یک یوتیوبر به نام «PeterSripol» به درخواست فالوورهای خود تصمیم به ساخت جنگنده F-18 با استفاده از فوم، کاغذ و موتور واقعی جت گرفت.

در نگاه اول فوم و موتور جت با یکدیگر سازگار نیستند و نمی‌توان از آن‌ها در یک وسیله استفاده کرد. این موضوع تنها نگرانی افراد عادی را در پی ندارد، چرا که PeterSripol نیز در این رابطه چندان مطمئن نبوده و استرس داشته است.

در ویدیوی منتشر شده که نیروی دریایی ایالات متحده آمریکا اسپانسر آن است، PeterSripol توضیح می‌دهد که چگونه نیروی دریایی آمریکا باعث ارتباط او با یک سازنده هواپیما شده است. این سازنده به این یوتیوبر نکاتی را آموزش داده که باعث قرارگیری موتور درون یک جت با فوم بدون آتش گرفتن کل بدنه می‌شود.

در این ویدیو جزئیات مربوط به طراحی و همچنین ساخت قطعات مختلف این پروژه به چشم می‌خورد. این هواپیما که با استفاده از فوم، کاغذ و موتور جت ساخته شده را می‌توان توسط یک ریموت کنترل کرد و یکی از نکات قابل توجه این جنگنده F-18 امکان حرکت بخش‌های مختلف آن است. برای عدم تاثیر گرمای موتور روی بدنه، شاهد قرارگیری یک صفحه مخصوص روی آن هستیم. در نهایت این جت موفق به پرواز و فرود موفق می‌شود.

جت جنگنده F-18 یا «مک‌دانل داگلاس اف/ای-18 هورنت» یکی از مطرح‌ترین جت‌ها در جهان محسوب می‌شود که اواخر دهه 70 میلادی اولین پرواز خود را انجام داد. این جنگنده چندمنظوره از دو موتور بهره می‌برد و مورد استفاده نیروی دریایی ایالات متحده آمریکا است و از سال 1983 تا به امروز در اختیار این بخش قرار دارد. حداکثر سرعت نمونه واقعی این جت به 1915 کیلومتر بر ساعت می‌رسد

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان