آموزش زیرسازی آرایش صورت در ۱۰ مرحله ساده

در این مطلب با نحوه زیرسازی آرایش صورت در ۱۰ مرحله ساده در خدمت شما همراهان عزیز و گرامی خواهیم بود که امیدواریم از مطالعه این مطلب نهایت بهره را ببرید.

آموزش زیرسازی آرایش صورت در 10 مرحله ساده

پوشاندن عیب های موجود در صورت اصول پایه ای در هنر آرایشگری محسوب می شود و با توجه به اینکه در صورت بیشتر خانم ها لک و تیرگی و خشکی موضعی و … وجود دارد بهتر است قبل از انجام میکاپ صورت زیر سازی انجام شود.

نحوه زیرسازی آرایش صورت

زیرسازی صورت اگر بدرستی انجام شود میکاپ زیباتر و بدون نقص به نظر می رسد از این رو بهتر است شما قبل از انجام میکاپ صورت خود زیرسازی را به صورت حرفه ای انجام دهید.

زیرسازی آرایش صورت در 10 مرحله

زیرسازی میکاپ صورت

1. ابتدا به کمک کرم پودری روشن پوست قسمت هایی را که باید برجسته و تیزتر به نظر برسند را بپوشانید. به عنوان مثال برای زیبایی بیشتر بینی یک خط روشن سرتاسری روی بینی باید کشیده شود و در ادامه نیز گونه ها و قسمت میانی پیشانی روشن تر گردد سپس سایر قسمت ها را به کمک کرم پودری تیره که نزدیک به رنگ طبیعی پوست می باشد را پوشش دهید.

2. در این مرحله از زیرسازی آرایش صورت ، کرم پودر بزنید و آن را روی سطح صورت کاملا پخش نمایید. با زدن برس در پنکیک نیز می توانید آن را روی پوست خود پخش نمایید و بعد از اتمام کار به کمک دستمال نمناک اضافه های پنکیک را از روی پوست بردارید و درخشش لازم را به چهره تان ببخشید سپس پوشش اطراف چشم ها را به خوبی انجام دهید.

زیرسازی میکاپ

3. برای زیرسازی چشم ها باید پرایمر بزنید. می توانید از کرم سوپرا برای زیرسازی چشم ها استفاده نمایید سپس کانسیلر و کرم پودر بزنید و کانسیلر را روی قسمت های تیره پوست بزنید تا لک ها به صورت کامل پوشیده شوند ولی در استفاده از کرم پودر نباید زیاده روی نمایید و مقداری از رنگ فونداسیون تیره تر از رنگ پوست را به پلک ها و اطراف آن ها بزنید سپس به کمک اسفنج نیز به خوبی پوست را صاف نمایید.

4. برای زیرسازی چشم های گرد و بدون گوشه باید قسمت مرکزی بالای پلک ها را تیره نمایید و به کمک سایه های روشن و هایلایتر براق قسمت های کناری چشم ها را روشن نمایید.

زیرسازی چشم ها

5. چشم های آسیایی دارای پشت پلک کوتاهی می باشند و شما باید به کمک سایه های تیره روشن چشم ها را به صورت سایه روشن آرایش نمایید و آن ها را رو به سمت بالا فرم بدهید. خط چشم دنباله دار نیز می تواند چشم ها را درشت تر نشان دهند.

6. برای زیرسازی چشم ها با پلک افتاده باید همه سطح پلک چشم ها را سایه مات قهوه ای بزنید همچنین برای زیرسازی چشم ها به سمت پایین نیز باید 2/3 از قسمت خارجی پلک چشم ها را تیره تر نمایید و فرم چشم ها را به سمت بالا بکشید و قسمت های داخلی چشم ها را رنگ روشن بزنید.

زیرسازی پلک چشم ها

7. افرادی که چشم هایی به سمت بالا دارند می توانند هم از سایه و هم از خط چشم برای میکاپ چشم های خود استفاده نمایند. برای زیرسازی چشم های ریز باید از سایه های رنگ روشن استفاده نمایید و سرتاسر پلک چشم ها را روشن نمایید همچنین نباید از خط چشم یکسره استفاده کنید و سعی کنید خط چشم را از نیمه چشم ها بکشید و آن را به سمت شقیقه ها امتداد دهید.

8. اگر چشم های شما از صورت تان کمی بیرون تر آمده اند برای آرایش آن ها باید از سایه های براق استفاده نمایید و سایه را در همه قسمت های پلک بزنید و در قسمت گوشه داخلی چشم ها از رنگ تیره استفاده کنید. استفاده از خط چشم در گوشه چشم ها باعث زیباتر به نظر رسیدن آن ها می شود.

زیرسازی صورت

9. اگر چشم های شما بادامی است ابتدا روی پلک بالای چشم ها سایه تیره رنگ بزنید و در قسمت خارجی چشم ها نیز سایه ای را بزنید که از سایه مورد استفاده در بالای پلک ها تیره تر باشد تا چشم ها درشت تر به نظر برسند.

10. برای کشیدن رژگونه باید ابتدا تعیین کنید که هدف از زدن آن لاغر کردن صورت است یا تمایل دارید با زدن رژگونه صورت شما پرحجم تر به نظر برسد. برای برجسته سازی گونه ها باید از رنگ های روشن و براق استفاده نمایید و برای لاغر کردن گونه ها نیز رژگونه ها با رنگ ها مات و تیره که دارای تن قهوه ای هستند انتخابی مناسب و ایده آل محسوب می شوند.

برجسته سازی گونه ها

در این مطلب زیرسازی آرایش صورت در 10 مرحله ساده را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم که امیدواریم با توجه به مراحل ذکر شده بتوانید تبحر لازم را در زمینه میکاپ حرفه ای صورت بدست آورید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان