هری‌پاتر سریال می‌شود

یک سریال لایواکشن از مجموعه «هری‌پاتر» برای شبکه برخط HBO Max در دست ساخت است.

هری‌پاتر سریال می‌شود

یک سریال لایواکشن از مجموعه «هری‌پاتر» برای شبکه برخط HBO Max در دست ساخت است.

به گزارش ایرنا به نقل از هالیوود ریپورتر، سریالی که طرفداران دنیای هری‌پاتر مدت‌ها در انتظارش بودند در مراحل اولیه تولید است. به گفته منابع آگاه، مدیران سرویس پخش اینترنتی HBO Max به منظور ساخت یک سریال لایواکشن از این مجموعه، جلساتی را با چند نویسنده برگزار و ایده‌های مختلف در این خصوص را بررسی کرده‌اند.

با این حال همه چیز فعلا در مراحل اولیه بوده و جزئیات بیشتری در این باره منتشر نشده است؛ هنوز نویسنده و بازیگری برای این پروژه انتخاب نشده و روشن نیست این سریال، در صورتی که به مرحله فیلمبرداری برسد، کدام بخش از داستان هری‌پاتر را به تصویر خواهد کشید. HBO Max و کمپانی برادران وارنر با انتشار بیانیه‌ای این خبر را تکذیب کردند.

برای HBO Max و کمپانی برادران وارنر که امتیاز مجموعه هری‌پاتر را با نویسنده این اثر شریک هستند، گسترش این دنیای جادویی از اولویت‌های اصلی است. بنابراین با توجه به ارزشی که مجموعه سینمایی هری‌پاتر برای کمپانی برادران وارنر دارد خبر ساخت سریال چنین سریالی چندان غافلگیرکننده نبود.

هفت کتاب هری‌پاتر به قلم جی.کی.رولینگ با بیش از 500 میلیون نسخه فروش در جهان، یکی از محبوبترین مجموعه کتاب‌های تاریخ به شمار می‌رود. با اقتباس از این کتاب‌ها، 8 فیلم بلند ساخته شد که در مجموع حدود 8 میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کردند.

اشتراک گذاری در:

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان