موتورولا Edge S معرفی شد: اولین موبایل با چیپ اسنپدراگون ۸۷۰

موتورولا از یک گوشی قدرتمند با قیمت مقرون به صرفه رونمایی کرد. موتورولا Edge S اولین گوشی جهان با چیپ اسنپدراگون ۸۷۰ محسوب می‌شود و از شبکه ۵G پشتیبانی می‌کند.

موتورولا Edge S معرفی شد: اولین موبایل با چیپ اسنپدراگون 870

موتورولا از یک گوشی قدرتمند با قیمت مقرون به صرفه رونمایی کرد. موتورولا Edge S اولین گوشی جهان با چیپ اسنپدراگون 870 محسوب می‌شود و از شبکه 5G پشتیبانی می‌کند.

چیپ اسنپدراگون 870 مورد استفاده در این موبایل با لیتوگرافی 7 نانومتری توسعه پیدا کرده و دارای 8 هسته پردازشی است که یکی از هسته‌های Cortex-A78 آن بالاترین فرکانس را در دنیای گوشی‌های هوشمند تجربه می‌کند. با توجه به استفاده از این چیپست، جدیدترین گوشی موتورولا قادر به پشتیبانی از شبکه 5G است.

موتورولا محصول جدیدش را در چند نسخه مجهز به 6/8 گیگابایت رم و 128/256 گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 3.1‌ وارد بازار می‌کند. در جلوی این گوشی هوشمند یک نمایشگر 6.7 اینچی IPS LCD با رزولوشن 2520 در 1080 پیکسل و رفرش ریت 90 هرتز قرار گرفته که از HDR10 پشتیبانی می‌کند.

موتورولا Edge S

در بالای نمایشگر شاهد قرارگیری دو حفره برای میزبانی دوربین سلفی هستیم. این گوشی از دوربین سلفی اصلی 16 مگاپیکسلی و اولترا واید 8 مگاپیکسلی بهره می‌برد. موتورولا سنسور اثر انگشت این محصول را درون فریم تعبیه کرده است.

روی پنل پشتی موتورولا Edge S دوربین اصلی چهارگانه به چشم می‌خورد که سنسور اصلی آن 64 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.7 است. این سنسور که می‌تواند ویدیو با رزولوشن 6K و سرعت 30 فریم بر ثانیه ضبط کند، توسط دوربین 16 مگاپیکسلی اولترا واید با فوکوس خودکار تشخیص فاز، دوربین تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی و سنسور ToF همراهی می‌شود.

موتورولا Edge S

انرژی این گوشی هوشمند توسط یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 20 واتی تامین می‌شود و موتورولا این شارژر را درون جعبه قرار داده. از دیگر مشخصات این دستگاه می‌توان به پشتیبانی از استاندارد IP52 برای مقاومت در برابر پاشش آب و همچنین جک 3.5 میلی‌متری هدفون اشاره کرد.

موتورولا Edge S

پیش فروش موتورولا Edge S از امروز در چین آغاز شده و از تاریخ 15 بهمن در اختیار کاربران در این کشور قرار می‌گیرد. قیمت نسخه مجهز به 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی برابر 310 دلار است. نسخه بعدی با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 370 دلار به فروش می‌رسد و بالاترین مدل با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی قیمتی برابر 430 دلار دارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان