نشست ترویجی رعایت دستورالعملهای بهداشتی پیشگیری از کرونا در آبادان برگزار شد

به منظور ترویج رعایت دستورالعمل های بهداشتی در پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، عصر امروز نشستی با حضور شیوخ و سران عشایر شهرستان آبادان در محل سرسرای اجتماعات معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان و با حفظ رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.

نشست ترویجی رعایت دستورالعملهای بهداشتی پیشگیری از کرونا در آبادان برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از آبادان، معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان در حاشیه این نشست که با مشارکت سپاه آبادان و دانشکده علوم پزشکی برگزار شد، به خبرنگاران اظهار کرد: از آنجائیکه در سخت ترین شرایط ناشی از گسترش ویروس کرونا در منطقه جنوب غرب استان خوزستان به سر می بریم، سعی کردیم تا با دعوت از سران و شیوخ عشایر از ظرفیت آنان در ترویج رعایت دستورالعمل های بهداشتی در میان اعضای عشیره شان استفاده کنیم.

آرش یلالی، افزود: انتظار می رود تا با اعمال رفتارهای پیشگیرانه، پرهیز از حضور در تجمعات و حمایت از خانواده های مبتلایان بتوانیم این دوره سخت را با کمترین هزینه و تلفات پشت سر بگذاریم.

مشاور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر خوزستان نیز در این باره گفت: حدود سه الی چهار هفته ایست که در خوزستان با روند افزایشی مبتلایان به کرونا مواجهیم و لذا بایستی دست در دست یکدیگر داده تا بتوانیم با کمترین تلفات جانی، خسارت ها و هزینه ها از این شرایط عبور کنیم.

سرهنگ عادل عساکره افزود: به دستور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی امروز نشستی را با سران، شیوخ و متنفذین در سرسرای اجتماعات معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان برگزار کردیم و معاونت بهداشت دانشکده توضیحات کامل و جامعی را در زمینه ی روند ابتلا به بیماری کووید 19 و راههای پیشگیری از آن را شرح دادند.

وی اظهار کرد: در این نشست همچنین از  شیوخ و سران عشایر خواسته شد تا با برگزاری نشستهای مختلف با اعضای زیر مجموعه خود (با رعایت پروتکل های بهداشتی)، موارد و دستورالعمل های بهداشتی را با تاکیدات بیشتر به آنان ابلاغ کنند.

وی تصریح کرد: شیوخ و سران عشایر همچنین با تشویق زیر مجموعه ی خود، بر حسن اجرا و نحوه ی رعایت دستورالعمل های بهداشتی از سوی آنان نظارت کامل و لازم را اعمال می کنند.

48

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان