ارومیه برای سال جدید شهرتکانی می‌شود

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه گفت: بنا به روال سال‌های گذشته و با توجه به فرارسیدن نوروز ۱۴۰۰ طرحی تحت عنوان "شهر تکانی" توسط سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه در سطح شهر اجرا می‌شود.

ارومیه برای سال جدید شهرتکانی می‌شود

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، هادی بصاری با اشاره به طرح "شهر تکانی" اظهار کرد: این طرح توسط سازمان مدیریت پسماند از ابتدای اسفندماه سال‌جاری آغاز شده و تا پایان اسفند نیز تداوم دارد.

وی افزود: در این طرح تمام سطح شهر که به صورت نواحی ششگانه اداره می‌شود توسط پاکبانان، ماشین آلات و عوامل اجرایی سازمان نظافت و شست‌وشو می‌شود.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه گفت: رنگ‌امیزی و تعمیر دو هزار مخزن 700 لیتری، پاکسازی جاده‌ها و ورودی‌های سطح‌شهر به صورت هفتگی، نظافت و شست‌وشوی 900 شارع اصلی و شارع‌های فرعی، پاکسازی قطعه‌های خالی و برداشت نخاله‌های ساختمانی، شست‌وشوی مستمر تمام جداول و نرده‌های سطح شهر و همچنین شست‌وشوی تمام تابلوها از جمله اقداماتی است که انجام می‌گیرد.

سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه در این طرح با 50 دستگاه انواع ماشین آلات و یک هزار نیروی خدماتی و نظارتی در روزهای پایانی سال، پاکسازی، تنظیف، ضدعفونی کردن معابر شهری، لایروبی جوی آب، پاکسازی و شست وشوی باکس‌های زباله، رنگ آمیزی نرده‌ها را روزانه و به شکل مستمر در قالب طرح هفته پاکسازی در محلات مختلف شهر انجام می‌دهد.

بصاری خاطر نشان کرد: مشارکت شهروندان و همراهی آنان در این طرح و در داشتن شهری پاک امری ضروری است همچنین شهروندان می‌توانند نظرات و مشکلات خود را از طریق سامانه 137 اطلاع رسانی‌ کنند.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان