امام جمعه کرمان: خدمت‌رسانی به مردم تا لحظات آخر دولت باید ادامه داشته باشد

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان گفت: خدمت‌رسانی به مردم تا لحظات آخر دولت فعلی باید ادامه داشته باشد و ذره‌ای خدمت‌رسانی به مردم نباید کم شود.

امام جمعه کرمان: خدمت‌رسانی به مردم تا لحظات آخر دولت باید ادامه داشته باشد

به گزارش خبرآنلاین از کرمان : حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی جلسه شورای اداری استان کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهید سپهبد قاسم سلیمانی اظهار داشت: در آستانه بعثت پیامبر (ص) به‌عنوان اشرف مخلوقات جهان و خاتم انبیای الهی هستیم که این عید بزرگ را تبریک می‌گویم.

وی با بیان اینکه در شرایطی قرار گرفتیم که بیش از یکسال درگیر ویروس کرونا بودیم و شیوع این ویروس مشکلاتی برای مردم ایجاد کرد گفت: خوشبختانه واکسن مبارزه با این ویروس به‌ویژه واکسن ایرانی کرونا تولید شده و امیدواریم به‌زودی این بیماری از جامعه ریشه‌کن شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با تقدیر از زحمات کادر پزشکی و درمان کشور و استان کرمان افزود: پرستاران و پزشکان در مبارزه با این بیماری و مداوای مبتلایان به کرونا در خط مقدم بودند و در این راه از جان خود نیز دریغ نکردند و تعدادی از عزیزان ما به شهادت رسیدند.

وی خاطرنشان کرد: وضعیت موجود استان کرمان شکننده است و از مردم درخواست داریم که با توجه به اینکه در ایام نوروز و آخر سال هستیم همچنان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده و از حضور در تجمع و دورهمی‌ها خودداری کنند تا مهار کامل ویروس را داشته باشیم.

علیدادی‌سلیمانی با بیان اینکه سال 1400 یکی از سال‌های سرنوشت‌ساز کشور است و انتخابات ریاست جمهوری برگزار می‌شود گفت: باید تلاش کنیم تا مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را داشته باشیم و هر چه مردم بیشتر پای صندوق‌های رای بیایند پشتوانه دولت آینده قوی‌تر است.

وی با اشاره به اینکه دشمن هر روز نقشه‌های خائنانه رنگارنگی علیه کشور ما می‌کشد و دولت آینده کار سخت‌تری در پیش دارد افزود: باید تلاش کرد انتخاب اصلح انجام شود تا ثمره آن در اداره کشور ملموس باشد.

امام جمعه کرمان با بیان اینکه فرهیختگان و صاحب نظران باید در فضایی آرام و به دور از جنجال‌هایی که به ضرر امنیت کشور هست فرد اصلح را به مردم معرفی کنند گفت: باید قدردان زحمات مدیران گذشته باشیم، خدمت‌رسانی به مردم تا لحظات آخر دولت فعلی باید ادامه داشته باشد و ذره‌ای خدمت‌رسانی به مردم نباید کم شود.

48 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان