دعوای بنت و نتانیاهو بر سر ایران؛بنت:این میراث جنگ‌طلبی تو بود/بی‌بی: بایدن حمله اسرائیل علیه ایران را خنثی خواهد کرد

ایرنا نوشت: نخست وزیران کنونی و سابق رژیم صهیونیستی روز دوشنبه در پارلمان این رژیم با یکدیگر بر سر ایران وارد مشاجره لفظی شدند.

دعوای بنت و نتانیاهو بر سر ایران؛بنت:این میراث جنگ‌طلبی تو بود/بی‌بی: بایدن حمله اسرائیل علیه ایران را خنثی خواهد کرد

به گزارش "وای نت نیوز" نفتالی بنت نخست وزیر کنونی رژیم صهیونیستی در اظهارات خود در "کنست" ضمن انتقاد از "سیاست‌های شکست خورده" دولت بنیامین نتانیاهو در مورد ایران اعلام کرد به دلیل این سیاست‌های اشتباه اکنون رژیم اسرائیل مجبور است بودجه نظامی خود را افزایش دهد. 

نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد: ایران درحال پیشبرد برنامه هسته‌ای خود است. ما به آن رسیدگی خواهیم کرد. ما می‌دانیم باید چکار کنیم. اما جنگ با همه کشورها درحالی که ایران برنامه نظامی خود را پیش می‌برد، میراثی است که دولت شما (بنیامین نتانیاهو) برجای گذاشته است. 

نخست وزیر رژیم صهیونیستی همچنین از اقدامات دولت پیشین این رژیم در مقابل نوار غزه و اجازه دادن به قدرت گرفتن محور مقاومت و تجهیز کردن خود به موشک‌هایی که تمام سرزمین‌های اشغالی را پوشش می‌دهند، به شدت انتقاد کرد. 

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی در مقابل اعلام کرد که بنت و یائیر لاپید وزیر امور خارجه رژیم با ارائه تضمین به آمریکا در مورد عدم انجام حمله نظامی علیه ایران بدون اطلاع واشنگتن، توانایی رژیم صهیونیستی برای اقدام علیه ایران را تحت تاثیر قرار داده‌اند. 

وی به بنت گفت: من هیچگاه با چنین چیزی موافقت نمی‌کنم. شما سرپرستی اسرائیل را به آمریکا سپرده‌اید. 

بنیامین نتانیاهو که به دلیل عدم توانایی در تشکیل دولت توسط رهبران احزاب مخالف مجبور به استعفا شد در ادامه ادعاهای بی‌اساس خود گفت: جو بایدن رییس جمهوری آمریکا حمله اسرائیل علیه ایران را خنثی خواهد کرد. اطلاعاتی که ما به آمریکایی‌ها می‌دهیم می‌تواند به رسانه‌های مطرح درز پیدا کند و از این طریق عملیات‌های ما خنثی خواهد شد.

وی در ادامه مدعی شد: به همین دلیل در یک دهه گذشته من با درخواست روسای جمهور آمریکا در مورد مطلع کردن آن‌ها از اقدامات خود مخالفت کردم. این یک مساله حیاتی برای اسرائیل است. گاهی اوقات غافلگیری نیاز است. 
رژیم صهیونیستی مدام این اتهام را تکرار می‌کند که ایران به دنبال سلاح هسته‌ای است، در حالی که مقامات ایران اعلام کرده‌اند که به هیچ وجه به دنبال سلاح هسته‌ای نیستند و برای اثبات ادعای خود در مذاکرات برجام حضور یافته و شدیدترین نظامهای بازرسی را پذیرفتند با این حال و با وجود اذعان مکرر سازمان بین المللی انرژی اتمی دولت پیشین آمریکا تحت تاثیر مشاوره‌های غلط صهیونیستها قرار گرفت و دونالد ترامپ به صورت یکجانبه از برجام خارج شد. 

310 310

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان