تاکید مدیرعامل شرکت آبفا لرستان بر تامین آب شرب روستاهای محروم دلفان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان بر تامین آب شرب روستاهای محروم شهرستان دلفان تاکید کرد.

تاکید مدیرعامل شرکت آبفا لرستان بر تامین آب شرب روستاهای محروم دلفان

به گزارش خبرآنلاین لرستان،سرهنگ جهانبخش مسئول بسیج سازندگی استان و نمایندگان وزارت نیرو و شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از پروژه های محرومیت زدایی تامین آب شرب تعدادی از روستا های محروم شهرستان دلفان بازدید کردند .


در این بازدید حمیدرضا کرم وند مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان در خصوص اهمیت این پروژه و مشارکت مطلوب بسیج سازندگی استان بعنوان معین قرارگاه امام حسن مجتبی تاکید کرد.

وی همچنین از آمادگی کامل شرکت آبفای استان برای همکاری همه جانبه با این قرارگاه جهت تامین آب شرب روستای محروم و همچنین روستاهایی که در مسیر این پروژه هستند خبرداد .

در ادامه این بازدید سرهنگ جهانبخش رئیس بسیج سازندگی استان در خصوص نحوه مشارکت در تامین آب شرب روستاها ی شهرستان دلفان گفت: که ما در حال حاضر تفاهم نامه برای ساخت 20 مجتمع آبرسانی با شرکت آب و فاضلاب داریم که دو مجتمع در شهرستان دلفان درحال ساخت داریم یکی در میربک جنوبی دم باغ 1و2ودیگری در منطقه چراغ ،

جهانبخش گفت : دراین مرحله 17 روستای شهرستان را به طول 19 کیلومتر عملیات لوله گذاری وخط انتقال تا هفته آینده به اتمام می‌رسد ومخازن در دست ساخت هم تا دوماه آینده تکمیل خواهند شد همچنین بحث شبکه های آب داخلی روستا را بزودی شروع میکنیم و امیدواریم با کمک دولت انقلابی این پروژه ها هرچه سریعتر به بهره برداری برسند

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان