بهره برداری از فاز اول بام خاطره های خرم آباد تا پایان امسال

شهردار خرم‌آباد گفت : فاز اول بام خاطره ها تا پایان امسال به بهره برداری خواهد رسید.

بهره برداری از فاز اول بام خاطره های خرم آباد تا پایان امسال

به گزارش خبرآنلاین لرستان، سعید فتوحی در تشریح این خبر گفت: بام خاطره‌های خرم‌آباد با مساحت 100 هکتار، فضایی کوهستانی وگردشگری است که عملیات اجرایی آن ازشهریورماه سال گذشته آغاز شده واکنون راه شکافی آن به اتمام رسیده و پیمانکاردرحال تکمیل اقدامات عمرانی این مجموعه است.

وی با بیان اینکه آب پروژه ازسراب دارایی تأمین شده وهمکاران درحال مراحل انتقال نهایی آب هستند، اظهارکرد: دراین فضا با ایجاد برکه علاوه‌براینکه فضای گردشگری فراهم می‌شود، درختان مجموعه نیز از آبیاری قطره‌ای بهره‌مند خواهد شد وبا انجام زیرساخت‌ها تا پایان امسال شاهد بهره‌برداری از فاز اول پروژه و اضافه شدن یک نقطه گردشگری به شهر باشیم.

فتوحی تصریح کرد : مزیتی که بام خاطره‌ها نسبت به بام شهروبام پاگر دارد آب‌وهوای خنک آن است که فضای مناسبی را برای شهروندان به وجود می‌آورد، با توجه به اینکه مطالعات فراوانی توسط همکاران برای اجرای این طرح انجام گرفته، چهار الی پنج راه دسترسی از جمله برای بحث کوه‌پیمایی با آخرین استانداردهای پارک کوهستانی پیش‌بینی‌شده است.

شهردارخرم‌آباد با بیان اینکه اعتبار بام خاطره‌های خرم‌آباد ازمحل اعتبارات جاری شهرداری تأمین می‌شود، تصریح کرد: با توجه به روند کند کار امیدواریم به‌زودی این پروژه به سرانجام برسد و قطعاً از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای مشارکت در این طرح استقبال می‌کنیم، چرا که زیرساخت‌های این طرح برای سرمایه‌گذاری آماده است.

سعید فتوحی در پایان افزود : فاز نخست بام خاطره‌ها تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد و شهروندان شاهد ایجاد فضای گردشگری جدید خواهند بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان