آموزش کسب سود از تتر

استیبل کوین ها طبقه دارایی مهمی از ارز های دیجیتال محسوب می شوند که روز به روز بر ارزش آن ها افزوده شده و سرمایه گذاران بیشتری به سمت این نوع دارایی جذب می شوند.

آموزش کسب سود از تتر

استیبل کوین ها گزینه مناسبی برای افرادی که مایل به سرمایه گذاری در بازار کریپتو، بدون اینکه دارایی های خود را در معرض خطرات ناشی از نوسانات شدید ارزهای دیجیتال قرار دهند، به شمار می آیند. درست است که ماهیت استیبل کوین ها برای سرمایه گذاری مناسب به نظر نمی رسد، اما با توجه به حجم بازار بالای این نوع دارایی ها (به خصوص تتر)، امروزه راه های مختلفی برای کسب درآمد از استیبل کوین ها وجود دارد که در ادامه شرح داده ایم.

استیبل کوین چیست؟

استیبل کوین نوعی دارایی دیجیتال مانند بیت کوین و سایر ارز های رمزنگاری شده است که مبتنی بر بلاک چین ساخته شده است. اما تفاوت این نوع ارز دیجیتال با بیت کوین، نرخ ثابت آن است. اگر بخواهیم تعریف ساده ای از استیبل کوین ها شرح دهیم، به ارز های دیجیتالی گفته می شود که به پشتوانه ارز های فیات و یا یک کالای فیزیکی دارای ارزش، فعالیت می کنند. استیبل کوین ها همیشه از نرخ ثابتی برخوردار بوده و با هدف کاهش تورم در عرصه کریپتوکارنسی، ایجاد شده اند. هر یک از استیبل کوین ها خصوصیات متفاوتی را ارائه می دهند و برای معامله گرانی که تمایل به پذیرفتن ریسک نوسانات بازار را ندارند، گزینه ای مناسب محسوب می شود. معمولا محبوب ترین استیبل کوین ها مانند تتر، بر پایه ارز های فیات همچون دلار، یورو و ... ارزش گذاری شده و وابسته به آن ها فعالیت می کنند.

معرفی تتر

ارز دیجیتال تتر، مشهور ترین نوع استیبل کوین است که از ارزش بازار بسیار بالایی برخوردار بوده و معمولا اغلب سرمایه گذاران از این استیبل کوین، در معاملات دیجیتالی خود استفاده می کنند. این استیبل کوین محبوب، به دلار آمریکا متصل است و نرخ آن وابسته به قیمت دلار، می باشد. این بدان معناست که هر واحد از ارز دیجیتال تتر، برابر است با 1 دلار آمریکا و همیشه این نرخ ثابت است. تتر متعلق به iFinex است، شرکت ثبت شده در هنگ کنگ که همچنین مالک صرافی رمزارز بیت فینکس( BitFinex) نیز هست. تتر با نشان اختصاری (USDT)، نشان داده می شود و به دلار دیجیتالی معروف است. حجم خرید تتر نسبت به سایر استیبل کوین ها، بیشتر است.

نحوه کسب درآمد از استیبل کوین ها

آموزش کسب سود از تتر

شاید برای شما نیز این سوال پیش بیاید که اگر قیمت استیبل کوین ها ثابت است، چطور می توان از این نوع دارایی بازدهی و سود دریافت کرد؟ در واقع این سوال درستی است، زیرا استیبل کوین ها برای تکمیل معاملات دیجیتالی مناسب هستند. اما از سوی دیگر، استیبل کوین‌ ها نه تنها ارزش بررسی برای سرمایه گذاری را دارند، بلکه می توانید از طریق این نوع ارز های دیجیتال ریسک کمتری در سرمایه گذاری خود تجربه کنید. با انتخاب استیبل کوین هایی مانند تتر، که از پشتوانه محکمی مانند دلار برخوردار هستند، می توانید از طریق روش های زیر بهترین سرمایه گذاری های کریپتویی را تجربه کنید.

استقزاض

وام دادن استیبل کوین ها را می توان روش خوبی برای کسب سود از استیبل کوین ها دانست. در واقع معامله گران می توانند استیبل کوین هایی مانند USDT (Tether) و USDC، را در پلتفرم های مخصوص استقراض وام، قرض داده و در نهایت ارز های دیجیتال استقراضی را همراه با سود آن دریافت کنند. در پلتفرم هایی مانند Compound، می ‌توانید ارزهای دیجیتال را به صورت کوتاه‌ مدت وام بگیرید، وام دهید و یا دارایی‌ های خود را در اطراف استخرهای نقدینگی، در یک تعقیب دائمی برای ارزی که در حال حاضر بالاترین درصد بازدهی سالانه (APY) را ارائه می ‌دهد، حرکت دهید.

استیکینگ

در دنیای ارز های دیجیتال فرآیندی به نام استیکینگ(staking)، وجود دارد که طبق آن معامله گران می توانند کوین یا توکن های خود را در شبکه بلاک چین قفل کنند و در برابر آن سود دریافت کنند. عمل پاداش دهی در برابر قفل کردن ارز های دیجیتال، به دلیل افزایش امنیتی است که به شبکه ارائه می دهد. از همین روی اگر استیبل کوین های خود را قفل کنید تا به عملکرد صحیح شبکه ای کمک کنید، شبکه برای انجام این کار به شما پاداش می دهد. طبق این عمل، کاربر رمزارز خود را در یک کیف پول، گره یا پلتفرم خاص قرار می دهد و به آن دسترسی ندارد. در ازای آن، کاربران مورد نظر در قالب حق رای در شبکه، جوایز استخراج، یا امتیازات دیگری که ممکن است مورد استفاده قرار گیرد، سهمی در سیستم دریافت می‌ کنند.

آربیتراژ گیری

یکی از اصلی ترین راه های کسب درآمد در حوزه ارز های دیجیتال، آربیتراژ گیری است که استیبل کوین ها نیز از این روش بازدهی خوبی را به معامله گران اعطا می کنند. آربیتراژ نوعی معامله است که در آن یک معامله گر به دنبال سود بردن از اختلاف قیمت ابزارهای مالی مشابه یا مرتبط است. در واقع در این روش، کسب سود از اخلاف قیمت ارزهای دیجیتال اتفاق می افتد و معامله گران با استفاده از استراتژی های ترید، آربیتراژ را انجام می دهند. از آنجاکه قیمت ارز های دیجیتال در تمام صرافی ها، با یک نرخ تعیین نمی شود و اختلاف کمی در بین نرخ گذاری های صرافی ها وجود دارد، برای کسب درآمد از راه آربیتراژ، شما باید قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال را در صرافی های گوناگون بسنجید و بهترین قیمت را برای خرید و فروش لحظه ای یک ارز بیابید. در اینجا برای فهم بهتر، مثالی ارائه می دهیم. فرض کنید شما معامله گری هستید که می خواهید آربیتراژ از تتر را به ارمغان آورده و از این راه سود به دست بیاورید. در این حالت، شما باید قیمت تتر را در صرافی های گوناگون مشاهده کرده و یک صرافی ارز دیجیتال که پایین ترین قیمت را ارائه می دهد انتخاب کنید. سپس می توانید تتر خریداری شده را در صرافی دیگری که قیمت در آن بالاتر است، بفروشید. مثلا صرافی تتر ایران، ارز دیجیتال تتر را با قیمت بالاتری از فروشندگان خریداری می کند. در نتیجه شما می توانید تتر را با قیمت کمتر از صرافی های دیگر تهیه کرده و در صرافی تتر ایران به فروش برسانید. در این بین سود راحت و آسانی نصیب شما می شود که ریسک سرمایه گذاری کمی خواهد داشت.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان