پارک علم و فناوری استان البرز پارک برتر کشوری شد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز ضمن حضور در محل پارک علم و فناوری استان از زحمات فعالان این پارک که موفق به کسب رتبه برتر کشوری شدند، تقدیر کرد.

پارک علم و فناوری استان البرز پارک برتر کشوری شد

به گزارش خبرآنلاین از البرز؛ سیف اله اسداللهی در دیدار با مهدی عباسی رییس پارک علم و فناوری البرز از تلاش‌های پارک علم و فناوری البرز به عنوان پارک برتر در میان 51 پارک علم و فناوری کشور که از نظر فروش محصولات فناورانه داخلی و خارجی حائز رتبه برتر شد، تقدیر کرد.

رئیس پارک علم و فناوری البرز در حاشیه این دیدار با اشاره به دستاوردهای پارک علم و فناوری البرز درباره کسب این موفقیت اظهار داشت: پارک علم و فناوری البرز با وجود اینکه کمترین بودجه را در بین همه پارک‌های کشور دارد اما در زمینه میزان فروش واحدهای فناور و دانش بنیان خود در داخل و خارج کشور، برتر شناخته شد.

وی با بیان اینکه پارک علم و فناوری البرز هم در زمینه فروش و هم میزان اشتغال رتبه خوبی دارد، یادآور شد: یکی دیگر از دلایل موفقیت پارک علم و فناوری البرز قرار گرفتن در کنار زیست‌بوم نوآوری و فناوری جهاد دانشگاهی در مجتمع تحقیقاتی این نهاد است که زمینه مناسبی را برای تعامل و هم‌افزایی با پژوهشکده‌ها، مراکز علمی و تخصصی و همچنین شرکت های دانش‌بنیان و فناور فراهم کرده است.

این مسئول با اشاره به اینکه زیست بوم جهاد دانشگاهی منحصر به فرد و محل هم افزایی برای پارک‌ها و مراکز رشد کشور است، تصریح کرد: پارک علم و فناوری البرز بودجه اندکی دارد اما در بسیاری از شاخص‌های ارزیابی جزو رتبه‌های برتر است؛ بنابراین ما انتظار داریم بودجه های برنامه‌ای و عملیاتی به این پارک اختصاص یابد تا پارک علم و فناوری البرز بتواند خدمات بهتری را به واحدهای صنعتی پرشمار استان، زیست‌بوم نوآوری و کارآفرینی استان و جامعه هدف خود اعم از فناوران و دانش‌آموختگان ارائه نماید.

به گفته وی یکپارچه شدن حمایت‌ها از پارک‌های علم و فناوری در معاونت فناوری و نوآوری وزارت عتف، امکان حمایت و هم‌افزایی و عقد تفاهم‌نامه‌ها و قراردادها و نیز جلب حمایت‌های بیشتر از این بخش را چند برابر کرده است.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان