برگزاری جلسه کارگروه نقشه مهندسی فرهنگی کشور برش لرستان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، با بیان اینکه نقشه مهندسی فرهنگی کشور، برش استان لرستان، پشتوانه فکری و عملیاتی لازم را برای حرکت در مسیر اعتلای فرهنگ استان را فراهم می‌کند بر ضرورت اولویت دادن به رویکرد فرهنگی در کلیه حوزه‌های خدماتی و عمرانی در استان تأکید کرد.

برگزاری جلسه کارگروه نقشه مهندسی فرهنگی کشور برش لرستان

به گزارش خبرآنلاین لرستان، جلسه کارگروه نقشه مهندسی فرهنگی کشور، برش استان لرستان، با حضور اعضای کارگروه در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان برگزار شد.

منصور احمدی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، با بیان اینکه نقشه مهندسی فرهنگی کشور، برش استان لرستان، پشتوانه فکری و عملیاتی لازم را برای حرکت در مسیر اعتلای فرهنگ استان را فراهم می‌کند بر ضرورت اولویت دادن به رویکرد فرهنگی در کلیه حوزه‌های خدماتی و عمرانی در استان تأکید کرد.

در این جلسه فاز عملیات اجرایی طرح‌های نقشه مهندسی فرهنگی استان مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد شناسنامه‌ی این طرح‌ها از سوی اعضای کارگروه در مدت زمان تعیین شده تهیه و به شورای عالی انقلاب فرهنگی ارسال شود.

گفتنی است کارگروه نقشه مهندسی فرهنگی کشور، برش استان لرستان متشکل از: دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان تبلیغات اسلامی استان، حوزه علمیه استان، دفتر امور اجتماعی استانداری لرستان، است.

برش استانیِ نقشه، امتداد نقشه مهندسی فرهنگی کشور و اسناد مصوب آن در استان است که در چارچوب بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، سند چشم‌انداز، اسناد و سیاست‌های فرادستی و برنامه آمایش استان قرار دارد و تمام یا بخشی از برنامه عملیاتی بخش فرهنگ برنامه‌های توسعه است.

در این سند، کمیته‌های 5‌گانه اقتصاد فرهنگ، امور دینی، فرهنگ، هنر و رسانه، اجتماعی، زنان و خانواده و کمیته تعلیم و تربیت مسائل اولویت‌دار فرهنگی را با کمک مدیران، استادان دانشگاه، نخبگان، سازمان‌های مردم‌نهاد شناسایی و احصاء کرده‌اند.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان