اهمیت پژوهش در پیشرفت و توسعه انکارناپذیر است

رییس پارک علم و فناوری قزوین گفت: اهمیت پژوهش در زندگی انکارناپذیر است، به طوری که پژوهش مقدمه تولید علم و فناوریست و این امر نشان‌دهنده ارزش پژوهش است.

اهمیت پژوهش در پیشرفت و توسعه انکارناپذیر است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ جعفر احمدی، رئیس پارک علم و فناوری قزوین در آیین افتتاح نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری استان که با حضور وکیلی رئیس سازمان برنامه و بودجه استان، قاسم‌زاده رئیس دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره)، زینالی رئیس دانشگاه آزاد قزوین، و جمعی از محققان و پژوهشگران و مسئولان در پارک علم و فناوری قزوین برگزار شد، اظهارکرد: اهمیت پژوهش در زندگی انکارناپذیر است، به طوری که پژوهش مقدمه تولید علم و فناوریست و این امر نشان‌دهنده ارزش پژوهش است.

او افزود: اگر فقط مصرف‌کننده فناوری باشیم قطعا اقتصاد پررونق و تولید پایدار نداریم و همه این عوامل سبب می‌شود تا جامعه پایداری نداشته باشیم بنابراین پژوهش باید سکوی پرش به فناوری و نوآوری شود و این امر با حمایت از شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان محقق می‌شود.

احمدی گفت: تولید علم، پژوهش و فناوری میسر نمی‌شود مگر اینکه در این زمینه سرمایه‌گذاری‌های لازم صورت بگیرد.

این مسئول ادامه داد: طی سال‌های اخیر به لحاظ آماری در تولید علم و پژوهش در منطقه اول و در دنیا سیزدهم هستیم که کسب این رتبه‌ها حاصل تلاش دانشگاهیان است و با ارتقاء قابل توجه تولید فناوری و نوآوری در دنیا جایگاه53 را کسب کردیم.

او یادآور شد: دانشجویان و دانش‌آموزان باید به این یقین برسند که با پژوهش تحولات علمی قابل توجهی در کشور رقم می‌خورد.

رئیس پارک علم و فناوری قزوین اظهارکرد: در کنار برگزاری این نمایشگاه، تور فناوری و تور راهیان پیشرفت و در طول سال هم برنامه‌های پژوهشی متنوعی از سوی دستگاه‌های مختلف اجرایی برگزار می‌شود.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان