برگزاری کارگاه آموزشی فرزند پروری در کتابخانه عمومی ۲۲ بهمن شاهرود

کارگاه آموزشی فرزند پروری با معرفی کتاب «کودک، خانواده، انسان» توسط محمدعلی عامریان کارشناس ارشد روانشناسی و مشاوره کودک و نوجوان به همراه تیم اجرای نمایش در کتابخانه عمومی ۲۲ بهمن شاهرود با حضور مادران علاقه‌مند برگزار شد.

برگزاری کارگاه آموزشی فرزند پروری در کتابخانه عمومی 22 بهمن شاهرود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ، احمد عرب‌اسماعیلی مسئول کتابخانه عمومی 22 بهمن شاهرود از برگزاری کارگاه آموزشی فرزند پروری با معرفی کتاب «کودک، خانواده، انسان» توسط محمدعلی عامریان کارشناس ارشد روانشناسی و مشاوره کودک و نوجوان با حضور مادران علاقه‌مند در این کتابخانه خبر داد.

احمد عرب اسماعیلی در این خصوص گفت: کتاب کودک خانواده انسان توسط نویسندگانی به وجود آمده است که خود، تمام لحظات کتاب را درک و زندگی کرده‌اند. ادل فبر و ایلین مزلیش به مدت پنج سال در کارگاه‌های فرزند پروری دکترهایم جینات شرکت کردند. این دو مادر توانسته‌اند در این کتاب تمام موفقیت‌ها و شکست‌های خود را به زبانی ساده و به‌دوراز اصطلاحات روانشناسی غیرقابل فهم برای والدین به اشتراک بگذارند.

وی ادامه داد: این کتاب در دو بخش کودکان انسان‌اند و والدین نیز انسان‌اند ابتدا اشتباهات پایه‌ای والدین در مواجهه با مشکلات و روابط روزمره با کودکان را یادآوری می‌کند و در قالب مثال‌هایی که در زندگی تمام والدین اتفاق خواهد افتاد راه‌حل‌هایی که مورداستفاده قرار داده‌اند را بررسی می‌کند که گاه با شکست و گاهی با پیروزی همراه خواهد بود.
بخش دوم به نیازها و احساسات خود والدین می‌پردازد و تأکید می‌کند که توجه به این نکته تا چه اندازه بر روابط موجود در خانواده تأثیر مثبت دارد. مخاطبین این کتاب پدرها، مادرها و تمام بزرگ‌سالانی است که به‌گونه‌ای با کودکان در ارتباط هستند.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان