امدادرسانی هلال‌احمر قزوین به زلزله‌زدگان خوی ادامه دارد

سرپرست جمعیت هلال‌احمر استان قزوین گفت: تلاش‌های بی‌وقفه تیم‌های عملیاتی جمعیت هلال‌احمر استان قزوین جهت امدادرسانی و اسکان اضطراری زلزله‌زدگان در هوای زیر صفر درجه و برفی شهرستان خوی، ادامه دارد.

امدادرسانی هلال‌احمر قزوین به زلزله‌زدگان خوی ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ حسین خوئینی، سرپرست جمعیت هلال‌احمر استان قزوین در تشریح این خبر اظهارکرد: هلال‌احمر قزوین در کنار امدادگران، نجاتگران و پرسنل خدوم این مجموعه مردم نهاد با تلاش‌های بی‌وقفه خود در حال امدادرسانی به زلزله‌زدگان شهرستان خوی در هوای زیر صفر درجه و برفی این شهرستان است تا تسکین‌گر آلام دردمندان درگیر این زلزله باشد.

او افزود: با تلاش‌های شبانه‌روزی تیم مجهز امداد و نجات استان قزوین که شامل 15امدادگر متخصص در حوزه آواربرداری و کار با دستگاه‌های زنده‌یاب، به همراه 6دستگاه خودرو دو کابین، تریلر و کامیون می‌باشد، عملیات امدادرسانی بی‌وقفه در جریان است.

خوئینی گفت: این تیم‌های اعزامی به منظور کمک در امر تخلیه و بارگیری، توزیع اقلام، آواربرداری و اسکان موقت و برپایی چادر برای زلزله‌زدگان اعزام شده و تا زمان نیاز در این مناطق خدمت می‌کنند.

این مسئول با بیان اینکه تاکنون یک‌هزار و 400تخته چادر و 100بسته غذایی 72ساعته به مناطق زلزله‌زده خوی ارسال شده است، توضیح داد: یک دستگاه کامیون ده تن و سه دستگاه تریلر که یک دستگاه تریلر با مشارکت مدیریت بحران و نیز راهداری استان و یک دستگاه دیگر با همت یک خیر نیک‌اندیش قزوینی، مسئولیت ارسال این اقلام را جهت امدادرسانی به مناطق زلزله‌زده خوی بر عهده داشتند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین اظهارکرد: این جمعیت برای هرگونه ارسال اقلام یا اعزام تیم‌های تخصصی براساس نیاز منطقه زلزله‌زده آمادگی کامل دارد و تا پایداری شرایط هموطنان در کنار آنان می‌ماند.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان