سفارش آنلاین غذا بندر عباس،معرفی بهترین رستوران های بندر عباس

سفارش آنلاین غذا بندر عباس،معرفی بهترین رستوران های بندر عباس

یکی از مقاصد گردشگری در تمام فصول سال بندرعباس است. شهری که در جنوب کشور قرار گرفته و به خصوص در روزهای پاییز و زمستان آب و هوای مطبوعی دارد. اگر قصد سفر به این منطقه را دارید، بهتر است لیستی از بهترین سالن‌های غذاخوری این منطقه را در ذهنتان داشته باشید تا برای صرف ناهار و شام آن‌ها را انتخاب کنید. این مطلب شامل اطلاعاتی در مورد سفارش آنلاین غذا بندرعباس و لیستی از رستوران‌هایی است که این قابلیت را در اختیار مشتریانشان قرار داده‌اند.

سفارش آنلاین غذا بندر عباس،معرفی بهترین رستوران های بندر عباس

معرفی بهترین رستوران های بندر عباس

در این لیست سعی کردیم به معرفی بهترین رستوران های بندر عباس بپردازیم. این لیست شامل کلیه رستوران‌هایی است که غذاها و سرویس‌دهی آن‌ها از نظر کیفیت در سطح مناسبی قرار گرفته است:

رستوران خلیج فارس

اولین گزینه در لیست ما مربوط به رستوران خلیج فارس است. رستورانی که در گلشهر جنوبی قرار گرفته و انواع غذاهای ایرانی را سرو می‌کند. اگر به طعم غذاهای جنوبی علاقه دارید، می‌توانید خلیج فارس را به عنوان یکی از بهترین رستوران‌های این منطقه انتخاب کنید. این مجموعه امکان سفارش آنلاین را هم دارد.

رستوران سامکو

برای سفارش آنلاین غذا بندرعباس، می‌توانید رستوران سامکو را انتخاب کنید. تخصص اصلی این مجموعه در ارائه غذاهای دریایی بوده و علاوه بر این، سرویس‌دهی بسیار خوب و محیطی ایده‌آل در دو طبقه را نیز برای صرف غذا فراهم کرده است. قیمت غذاهایی که در منوی سامکو قرار گرفته با توجه به کیفیت آن‌ها کاملا مناسب و قابل قبول است. این مجموعه در بلوار امام حسین واقع شده است.

رستوران فانوس

انتخاب بعدی شما در بندرعباس می‌تواند، رستوران فانوس باشد. فضای این مجموعه کاملا مدرن بوده و توانسته است از این نظر امتیاز خوبی را از مشتریان خود دریافت کند. در فانوس، انواع غذاهای مخصوص جنوب را می‌توانید امتحان کنید. همچنین قلیه ماهی و دیگر غذاهای دریایی آن بسیار معروف است. این رستوران در میدان 17 شهریور بندرعباس واقع شده و مسیر دسترسی به آن بسیار آسان است.

رستوران ستاره جنوب

ستاره جنوب نام یک رستوران سنتی در بندرعباس است. این سالن غذاخوری در مجتمعی با همین نام واقع شده است و شما می‌توانید بعد از خرید خود، آن را به عنوان مکانی برای صرف غذا انتخاب کنید. البته قابلیت سفارش آنلاین غذا بندرعباس از رستوران ستاره جنوب نیز وجود دارد. در این مجموعه به جز غذا می‌توانید از منوی کافی‌شاپ نیز نوشیدنی یا دسرهای مورد علاقه خود را سفارش دهید.

اقای ماکارونی

سفارش آنلاین غذا بندر عباس،معرفی بهترین رستوران های بندر عباس

همان‌طور که از نام این رستوران پیداست، مکانی مخصوص برای علاقه‌مندان به انواع ماکارونی و پاستا بوده است و غذاهایی با این تم را تهیه و سرو می‌کند. شما می‌توانید انواع ماکارونی، لازانیا و پاستا را در اقای ماکارونی سفارش دهید و طعم واقعی و متفاوت آن‌ها را امتحان کنید. این مجموعه از نظر قیمت، در سطح متوسطی قرار گرفته است.

رستوران تارادیس

تارادیس نیز نام یکی دیگر از رستوران‌های بندرعباس است. این مجموعه از 10 صبح تا 1 بامداد آماده سرویس دهی به مشتریان خود است. البته تنوع بالایی از غذاها در منوی تارادیس وجود ندارد، اما فضای دلنشین آن در آلاچیق‌هایی که درون باغ قرار گرفته، به تنهایی باعث شده است تا این مجموعه هم در میان بهترین رستوران های بندرعباس قرار گیرد. در رستوران تاردایس هم غذاهای ایرانی و هم بومی سرو می‌شود و کیفیت سرویس‌دهی آن نیز در سطح بالایی قرار گرفته است.

رستوران بادگیران

رستوران بعدی در لیست ما مربوط به بادگیران است. مجموعه‌ای که غذاهای آن از نوع سنتی، ایرانی و دریایی بوده و طعم بی‌نظیرشان باعث شده است تا مشتریان زیادی به آن مراجعه کنند. در این سالن غذاخوری می‌توانید انواع ماهی، شیر، میگو و قلیه ماهی را امتحان کنید و از طعم متفاوتشان لذت ببرید. رستوران بادگیران در ابتدای جاده میناب و در مجموعه پذیرایی و تفریحی بادگیران واقع شده است.

رستوران زون

سفارش آنلاین غذا بندر عباس،معرفی بهترین رستوران های بندر عباس

رستوران زون، درون یک باغ بزرگ قرار گرفته است و فضای بسیار جذاب و دلنشینی دارد. صرف غذا در محیط این مجموعه و در کلبه‌های چوبی، حس و حال خوبی را در زمان صرف غذا به شما منتقل می‌کند. در این مجموعه، کیفیت غذاها در سطح بالایی قرار گرفته است و در منوی آن می‌توانید انواع غذاهای دریایی، ایرانی و فست فودها را ببینید. مدیریت زون برای افزایش کیفیت سرویس‌دهی از کارکنان شایسته و باتجربه استفاده می‌کند و تا حد امکان سعی شده است، بهترین فضا را برای صرف غذا در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

سفارش آنلاین غذا بندرعباس

در این مطلب به تعدادی از رستوران‌های معروف برای سفارش آنلاین غذا بندرعباس اشاره کردیم. اگرچه آن‌ها غذاهای دریایی سرو می‌کنند، اما در میانشان، سالن‌های غذاخوری هم وجود دارد که غذاهای ایرانی را در منوی خود جای داده‌اند. همه رستوران‌هایی که در اینجا به آن‌ها اشاره شد را می‌توانید در سایت اسنپ فود نیز پیدا کنید. به این صورت که وارد صفحه‌شان شده و منو را به همراه قیمت و ترکیبات به کار رفته در آن‌ها بببینید. پس از آن با انتخاب هر کدام از گزینه‌های مورد علاقه خود و پرداخت آنلاین مبلغ نهایی، غذای شما در سریع‌ترین زمان ممکن با بسته‌بندی کاملا بهداشتی و گرم به دستتان خواهد رسید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان