طرز تهیه باگت شکم پر یک فست فود خوشمزه با دو روش متفاوت

نان باگت یکی از پرطرفدارترین و پرکاربردترین نان ها و مواد خوراکی اولیه می باشد که در آشپزی نقش مهمی دارد. در این مطلب طرز تهیه نان باگت شکم پر با دو روش با گوشت و بدون گوشت (گیاهی) را آموزش می دهیم.

طرز تهیه باگت شکم پر یک فست فود خوشمزه با دو روش متفاوت

چنانچه قصد تهیه یک غذای متفاوت جهت هر یک از وعده های صبحانه، ناهار و شام دارید، پیشنهاد می کنیم باگت شکم پر را امتحان کنید. باگت شکم پر از جمله غذاهای فست فودی خوش طعم با رسپی ساده می باشد که از مواد اولیه متنوع و متفاوتی آماده می گردد. در این مطلب آشپزی شما را با طرز تهیه باگت شکم پر با دو روش متفاوت آشنا می کنیم.

طرز تهیه باگت شکم پر به دو روش با گوشت و بدون گوشت

باگت شکم پر را همچنین می توان یکی از ساندویچ های منحصر به فرد و خیلی لذیذ دانست که بسیار محبوب و پرطرفدار می باشد. باگت شکم پر علاوه بر گزینه ای مناسب بودن برای وعده های غذایی صبحانه، ناهار و شام یک انتخاب فوق العاده برای میان وعده و پیش غذا نیز محسوب می گردد که می توانید بعنوان فینگرفود در مهمانی ها و یا دورهمی ها نیز تهیه و برای پذیرایی استفاده نمایید.

آشنایی با طرز تهیه باگت شکم پر خوش طعم و شیک

مواد لازم

  • پنج عدد قارچ ریز شده
  • 400 گرم گوشت چرخ شده
  • دو حبه سیر
  • یک عدد پیاز
  • یک دوم پیمانه شیر
  • یک قاشق غذاخوری آرد
  • یک قاشق غذاخوری کره
  • اندازه کافی و البته دلخواه جعفری تازه
  • اندازه کافی و البته دلخواه نان باگت
  • اندازه کافی و البته دلخواه خامه
  • اندازه کافی و البته دلخواه فلفل سیاه و نمک

روش تهیه با گوشت چرخ کرده

در اولین مرحله پیاز را بشویید و پوست بگیرید و به شکل نگینی خرد نمایید. سپس قارچ ها را نیز به شکل ورقه خرد کنید. درون تابه ای مقداری روغن بریزید و بر روی حرارت بگذارید تا داغ گردد.

بعد قارچ ها را داخل تابه، به مواد بیفزایید و تفت بدهید تا سرخ شده و آب گرفته گردد. در یک تابه ی دیگر پیازها را تفت بدهید و بعد سیر رنده گردیده و بعد فلفل و نمک را به آن بیفزایید و به تفت دادن ادامه بدهید.

حالا گوشت چرخ شده را به مواد بیفزایید، به خوبی تفت بدهید تا گوشت تغییر رنگ دهد، سپس قارچ را به آن بیفزایید. پس از تفت خوردن قارچ، نوبت افزودن آرد است که قدری با مواد تفت بخورد تا طعم و عطر خامی آن از بین برود.

سپس شیر را درون تابه ریخته و بعد خامه را به مواد افزوده و به خوبی تفت بدهید. کمی جعفری تازه نیز به این مواد بیفزایید تا خوش عطر تر و خوش طعم تر شود. در نهایت هم نان باگت را مستطیلی شکل ببرید و داخل آن را خالی نمایید. گرداگرد و درون نان را با استفاده از کره ذوب گردیده، چرب نموده و سپس درون آنها را با کمک مواد پر نمایید.

بعد بر روی مواد درون نان باگت پنیر پیتزا بریزید، نان ها را در فر بگذارید تا پنیر پیتزا ذوب گردد. پس از ذوب شدن پنیر و طلایی رنگ شدن سطح رویی آن، نان باگت های شکم پر را از فر خارج سازید. به سلیقه خود نان باگت ها را که پر شده اند را به هر تعداد و هر اندازه تکه می خواهید برش بزنید و با گوجه فرنگی و یا گوجه گیلاسی های خرد شده و یا زیتون بی دانه تزیین کنید.

آشنایی با طرز تهیه باگت شکم پر

مواد لازم

  • 100 گرم پنیر پیتزا
  • 150 گرم سوسیس سوجوک (یا هات داگ یا ژامبون گوشت و مرغ)
  • سه عدد تخم مرغ
  • 1/2 فلفل دلمه ای ریز
  • 3 ق غ شیر
  • اندازه کافی فلفل سیاه
  • اندازه کافی نمک
  • 1 عدد فلفل سبز تند (اختیاری)

روش تهیه بدون گوشت

در اولین مرحله فلفل سبز و فلفل دلمه ای را نگینی شکل خرد نموده و سوسیس را نیز نگینی خرد نمایید. تخم مرغ ها را داخل یک ظرف بشکنید و فلفل، نمک و شیر را به آن افزوده و هم بزنید تا ترکیبی یکدست حاصل شود. بعد سوسیس و سبزیجات خرد شده را به این ترکیب اضافه نمایید. سپس هم پنیر پیتزا را بیفزایید و مواد را خوب ترکیب نموده و در یک کنار قرار دهید.

حالا در این مرحله نان باگت ها را باید به این صورت که از 2 سمت باریکتر و از قسمت وسط نان تقریبا دو سانتی متر عریض تر ببرید. (برش یعنی دهانه نان باگت را باز نمایید که بخش کوچکی از روی نان بریده شده و جدا می گردد.)

سپس مقداری کم از خمیر درون نان باگت برش خورده را بیرون بیاورید و درون آن را با استفاده از مواد به دست آمده، پر نمایید. نان باگت های شکم پر را در سینی فر قرار دهید. بعد مایکروفر را در حالت کانوکشن بگذارید و با 200 درجه سانتی گراد یک ربع ساعت پیش گرم نمایید. سینی را درون فر بگذارید. جهت طبخ نان باگت ها می توانید از فر گازی نیز بهره ببرید که از قبل با درجه 180 درجه سانتیگراد گرم گردد. تقریبا یک ربع ساعت تا بیست دقیقه باید طول بکشد تا نان باگت های شکم پر آماده شوند. پس از این مدت آنها را از فر خارج ساخته و به 2 – 3 بخش تقسیم نموده و در وعده صبحانه و یا ناهار میل نمایید.

آموزش طرز پخت باگت شکم پر

در این مطلب آرگا آموزش طرز تهیه نان باگت شکم پر را با دو روش متفاوت و خوشمزه در اختیار شما قرار داد، این غذای سبک و یا به بیانی پیش غذا و یا به بیان دیگر ساندویچ از غذاهای بین المللی محسوب می شود که با وجود سادگی روش تهیه و پخت، از طعمی بینظیر برخوردار می باشد. همچنین برای آشنایی با دو غذای بین الملل خوشمزه دیگر همچون پنکیک مرغ و بورک پوآچا می توانید کلیک کردن بر روی لینک ها را انجام دهید.

دمنوش گیاهی سریع‌ترین راه برای لاغری شکم و پهلو

نوشیدن یک فنجان دمنوش و چای گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خود را به میزان دلخواهتون پایین بیاورید. دمنوش‌های گیاهی علاوه بر سم‌زدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریع‌ترین روش لاغری و چربی‌سوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفت‌انگیزی خواهید شد. برای شرکت در چالش 7 کیلو لاغری در یک ماه، همین الان مشاوره رایگان بگیرین.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان