طرز تهیه چیپس توت فرنگی به راحتی در منزل

طرز تهیه چیپس توت فرنگی بسیار ساده است که در این بخش برای علاقه مندان قرار داده شده و می توانید با نحوه تهیه این میوه خشک آشنا شوید. شما می توانید با این روش ها انواعی دیگر از میوه ها را تهیه کنید.

طرز تهیه چیپس توت فرنگی به راحتی در منزل

تهیه چیپس های خانگی با انواع میوه، کار بسیار ساده ای است. شما می توانید در آرگا با طرز تهیه چیپس توت فرنگی و انواعی دیگر از میوه های چیپسی آشنا شوید.

اگر می خواهید برای پذیرایی در مهمانی های خود یک تنقلات جدید داشته باشید حتما میوه های چیپسی را تهیه کنید. در لینک نیز طرز تهیه چیپس میوه و چیپس سبزیجات قرار داده شده که می توانید، مطالعه کنید.

تهیه چیپس توت فرنگی

مواد اولیه:

  • توت فرنگی: به میزان لازم

طرز تهیه چیپس توت فرنگی:

شما برای تهیه این نوع چیپس میوه ای سالم نیاز به مواد کمی دارید. تنها کافی است، مقداری توت فرنگی تازه تهیه کردی و به خوبی بشویید. برای شستن راحت تر می توانید، توت فرنگی ها را درون یک ظرف ریخته و مقداری آب روی آب بریزید و کمی زمان دهید تا به خوبی تمیز شود.

طرز تهیه چیپس توت فرنگی

حالا توت فرنگی را آبکش کرده و اجازه دهید تا به خوبی خشک شود. در این بخش می توانید، توت فرنگی ها را به برش های نازکی خرد کنید. اسلایس ها را درون دستگاه میوه خشک کن قرار داده و زمان دهید تا به خوبی خشک شود.

در صورتی که دستگاه میوه خشک کن ندارید، می توانید از توت فرنگی ها را در هوای آزاد خشک کنید. اگر می خواهید یک روش ساده برای خشک کردن این میوه داشته باشید، بهتر است تا کف یک سینی را کمی چرب کرده و میوه ها را درون آن بچینید.

سینی را در مقابل نور خورشید و در محیط باز قرار دهید تا به خوبی خشک شود. بهتر است هر از چند گاهی توت فرنگی را برگردانید تا به کف سینی ها نچسبد. بعد از خشک شدن باید توت فرنگی ها را درون یک ظرف قرار داده و به خوبی درب آن را ببندید تا هوا وارد آن نشود.

نحوه تهیه چیپس توت فرنگی

شما در این بخش با طرز تهیه چیپس توت فرنگی آشنا شدید و می توانید به همین شیوه نیز انواعی دیگر از میوه های چیپسی را تهیه کنید. این میوه ها برای میان وعده و پذیرایی شما در مهمانی ها نیز گزینه مناسبی هستند. این میوه ها یک میان وعده بسیار سالم می باشند که طعم فوق العاده ای دارند.

شما می توانید با استفاده از یک روش دیگر میوه ها را درون سینی قرار دهید و روی بخاری بگذارید تا به خوبی میوه ها خشک شوند. این روش هم بسیار ساده است. قرار دادن سینی روی شوفاژ نیز یک روش ساده دیگر می باشد.

دمنوش گیاهی سریع‌ترین راه برای لاغری شکم و پهلو

نوشیدن یک فنجان دمنوش و چای گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خود را به میزان دلخواهتون پایین بیاورید. دمنوش‌های گیاهی علاوه بر سم‌زدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریع‌ترین روش لاغری و چربی‌سوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفت‌انگیزی خواهید شد. برای شرکت در چالش 7 کیلو لاغری در یک ماه، همین الان مشاوره رایگان بگیرین.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان