تخصیص یک هزار و ۶۱۵ میلیارد تومان اعتباربه استان چهارمحال وبختیاری

ایرنانوشت :مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری از تخصیص یک هزار و ۶۱۵ میلیارد تومان تبصره ۱۶ به استان خبر داد و گفت: از این میزان تاکنون ۲۸۸ میلیارد تومان به متقاضیان پرداخت شده است.

تخصیص یک هزار و 615 میلیارد تومان  اعتباربه استان چهارمحال وبختیاری

محسن مولوی در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری این استان افزود: تسهیلات تبصره 16 پایان سال گذشته به استان ابلاغ و عملکرد آن از اردیبهشت امسال آغاز شد.

وی ادامه داد: تاکنون 18 هزار نفر در استان برای بهره‌‍مندی از تسهیلات تبصره 16 در سامانه ثبت‌نام کردند و دستگاه‌های اجرایی پایش متقاضیان را آغاز و فرایند معرفی آن‌ها به بانک عامل آغاز شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه 18 بانک عامل مکلف به پرداخت تسهیلات تبصره 16 هستند، اظهار داشت:تاکنون چهار هزار نفر تسهیلات این بخش را دریافت کردند.

مولوی خاطرنشان کرد: بر اساس ابلاغ بانک مرکزی تا پایان تیر فرصت پرداخت تسهیلات وجود دارد از همین‌رو توصیه می‌شود دستگاه‌های اجرایی بر اساس سهمیه خود، پرونده‌های متقاضیان را به بانک های عامل ارسال کنند.

وی افزود: تسهیلات تبصره 16 به‌ صورت کارمزد چهار درصد با بازپرداخت بالای پنج سال پرداخت می شود.

گفتنی است، در این نشست مدیران هریک از دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل به تشریح عملکرد دستگاه خود در خصوص نحوه جذب تسهیلات تبصره 16 پرداختند.

هدف بند د تبصره 16 قانون بودجه کشور که در جهت پرداخت تسهیلات خوداشتغالی و ایجاد مشاغل خانگی و پایدار است، فقرزدایی و توانمندسازی عنوان شده است.

چهارمحال و بختیاری دارای 11 شهرستان با یک میلیون نفر است.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان