فعالیت سامانه بارشی از شامگاه امروز در اصفهان/بارش تگرگ در غرب استان

شامگاه امروز بارش رگبار بهاری گاهی همراه با رعد و برق و وقوع صاعقه و ریزش تگرگ مناطق غرب استان را فرا می‌گیرد.

فعالیت سامانه بارشی از شامگاه امروز در اصفهان/بارش تگرگ در غرب استان

به گزارش خبرآنلاین از اصفهان بنا بر اعلام اداره کل هواشناسی استان اصفهان، شامگاه امروز بارش رگبار بهاری گاهی همراه با رعد و برق و وقوع صاعقه و ریزش تگرگ مناطق غرب استان را فرا می‌گیرد.

شدت بارندگی در روز یکشنبه در خوانسار، گلپایگان و فریدون‌شهر پیش‌بینی شده است و این بارش‌ها طی روز دوشنبه در بویین و میاندشت، خوانسار، گلپایگان، فریدون‌شهر، داران و میمه ادامه دارد.

گفتنی است احتمال لغزندگی سطح جاده‌ها، آب‌گرفتگی معابر عمومی، جاری شدن روان آب و طغیان رودخانه‌های فصلی، کاهش دید در جاده‌ها و اختلال در راه‌های روستایی به واسطه رگبار باران طی این مدت وجود دارد.

توصیه می شود، هم استانی ها و هم وطنان عزیز تا اواسط هفته جاری در سفرهای برون و درون شهری و فعالیت‌های کوهنوردی احتیاط کرده و از اتراق در بستر و اطراف مسیل‌ها و حاشیه رودخانه‌ها اجتناب کنند و در صورت سفر با خودرو تجهیزات لازم همراه داشته باشند.

همچنین وزش باد شدید و وقوع تند باد لحظه‌ای و گرد و خاک از بعد از ظهر یکشنبه 14 خرداد تا شامگاه سه‌شنبه پیش بینی می شود که اوج وزش باد در روز دوشنبه و در بیشتر مناطق بویژه مهاباد، بادرود، خوانسار، اصفهان، دهق، انارک، مورچه خورت، میمه، کاشان، آران و بیدگل، اردستان، نجفآباد، دهاقان، گلپایگان، کبوترآباد، ورزنه، نائین، چوپانان، داران، بویین و میاندشت، شهرضا و داران خواهد بود.

احتمال خیزش گردوخاک در مناطق مستعد شرق و شمال استان

هواشناسی استان نسبت به احتمال خیزش گردوخاک در مناطق مستعد شرق و شمال استان بر اثر وزش باد شدید هشدار داده و اضافه کرده است که آسیب به صنعت کشاورزی، سازه‌های شهری و روستایی، شکستن درختان فرسوده؛ اختلال در مسیر تردد محورهای مواصلاتی استان به‌ویژه ساعات بعدازظهر و کاهش دید به واسطه گرد و خاک دور از انتظار نیست.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان