افتتاح پارک یک هکتاری شهرک شهرداری کرمانشاه

پارک یک هکتاری شهرک شهرداری و اولین مرکز معاینه فنی خودروهای سبک شهرداری کرمانشاه با حضور جمعی از مسؤولین شهرداری و شورای شهر افتتاح شد.

افتتاح پارک یک هکتاری شهرک شهرداری کرمانشاه

به گزارش خبرآنلاین استان کرمانشاه، پارک محلی شهرک شهرداری منطقه 5 و مرکز معاینه فنی حمل بار امروز توسط نادر نوروزی شهردار کرمانشاه افتتاح شد.

نوروزی در حاشیه افتتاح پارک یک هکتاری شهرک شهرداری کرمانشاه توسعه فضای سبز را یکی از مطالبات جدی مردم کرمانشاه عنوان و آن راعاملی برای ایجاد شادی و نشاط و سلامت در جامعه عنوان کرد.

افتتاح پارک یک هکتاری شهرک شهرداری کرمانشاه

وی افزود: توسعه فضای سبز و احداث پارک‌ها همواره یکی از اولویت های شهرداری بوده که با جدیت در حال پیگیری است.

شهردار کرمانشاه از برنامه‌ریزی برای احداث یک پارک بزرگ در هر منطقه شهرداری خبر داد و افزود: پارکی که امروز شاهد افتتاح آن هستیم به همت شهرداری منطقه پنج و سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرمانشاه احداث شده است.

وی افزود: وسعت فعلی این‌پارک یک هکتار است و برنامه‌هایی برای توسعه آن داریم‌.

شهردار کرمانشاه افزود: همچنین قرار است برخی تجهیزات و وسایل نیز به این پارک اضافه شود.

در ادامه مرکز معاینه فنی خودوروهای سبک سازمان مدیریت حمل و نقل و بار شهرداری کرمانشاه نیز با هدف ارائه خدمات به عموم مردم راه‌اندازی شد.

افتتاح پارک یک هکتاری شهرک شهرداری کرمانشاه

شهردار کرمانشاه، در آیین افتتاحیه این مرکز با اشاره به اهمیت سلامت خودرو در بهبود ترافیک شهری، گفت: نقص فنی خودرو همواره یکی از عوامل مهم در بروز تصادفات است و همین تصادفات نقش مهمی در ایجاد ترافیک شهری دارد.

وی افزود: با توجه به این مسئله سلامت خودرو می‌تواند به بهبود تردد و روان شدن ترافیک شهری کمک کند.

شهردار کرمانشاه گفت: در همین راستا با پیگیری‌های صورت گرفته توانستیم مجوز راه‌اندازی مرکز معاینه فنی خودروهای سبک را از شورای ترافیک وزارت کشور بگیریم.

وی افزود: با توجه به اینکه در ورودی ابتدایی شهرک الهیه سوله بلا استفاده‌ای داشتیم، تصمیم بر این گرفته شد که مرکز معاینه فنی در این مکان راه اندازی شود.

نوروزی گفت: کار تجهیز سوله ظرف یک و نیم ماه انجام گرفت و امروز شاهد افتتاح این مرکز هستیم.

به گفته شهردار کرمانشاه، حدود یک میلیارد تومان اعتبار صرف راهاندازی این مرکز شده است.

*بار ترافیکی کرمانشاه بزودی با احداث سه معبر اتصالی کاهش می‌یابد

وی، از احداث معابر مختلف در راستای تسهیل در تردد خودروها و ایجاد رینگ ترافیکی در اطراف شهر کرمانشاه خبر داد و افزود: معبر زیباشهر به شهرک صادقیه، معبر شهرک امام به شهرک مهدیه، معبر شهید دایی‌پور را در پشت شهرک ملاحسینی ادامه خواهیم داد که در راستای کاهش بار ترافیکی به جعفرآباد ختم می‌شود.

نوروزی اظهار کرد: احداث این معابر به زودی به پایان خواهید رسید که اجرای آن کمک قابل ملاحظه‌ای به ترافیک و تسهیل تردد شهروندان خواهد کرد.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان