عزل رییس مرکز آموزشی درمانی بروجن به دستور وزیر بهداشت

دکتر عین اللهی وزیر بهداشت در بازدید از بیمارستان ولی عصر (عج) بروجن با توجه به برخی ناهماهنگی ها و نارسایی ها در اورژانس این مرکز آموزشی درمانی، دستور عزل رییس بیمارستان ولی عصر(عج) را صادر کرد.

عزل رییس مرکز آموزشی درمانی بروجن به دستور وزیر بهداشت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری دکتر عین اللهی در جریان این بازدید، با تأکید بر لزوم ارزیابی عملکرد مدیران مبتنی بر شاخص های تدوین شده و تداوم بازدیدهای میدانی گفت: در رفع ناکارآمدی‌ها با کسی تعارف نداریم، به مدیران اجازه داده شده بود تا امتحان خود را پس دهند و اکنون که زمان ارزیابی و نمره دادن فرا رسیده؛ بدیهی است مدیرانی که قادر به رفع نارسایی ها و ارائه خدمت مؤثر در حوزه فعالیت خود نباشند، کنار گذاشته شوند.

در دومین روز از سفر وزیر بهداشت به چهارمحال و بختیاری؛ بازدید از بیمارستان ولیعصر(عج) بروجن همراه با عیادت از بیماران با اهدای گل، بررسی مطالبات و روند ارائه خدمات، تجهیزات و امکانات بیمارستان و خداقوت به کادر درمان انجام شد.

گفتنی است؛ طی یک سال اخیر یک دستگاه ام آر آی، یک دستگاه رادیولوژی پرتابل و یک دستگاه سونوگرافی به این بیمارستان اختصاص یافته است. بیمارستان‌ ولیعصر بروجن با 220 تخت فعال در بخش های جراحی عمومی – ICU - CCU و POST CCU – داخلی - اورژانس - روانپزشکی - نوزادان - NICU - زنان و زایمان - اطفال - دیالیز و تالاسمی-جنرال و همچنین بخش های پاراکلینیکی سونوگرافی - رادیولوژی- CT اسکن -MRI- تست ورزش و اکو کاردیوگرافی - الکتروکاردیوگرافی - آزمایشگاه - پاتولوژی - ماموگرافی در حال ارایه خدمات است

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان